ماساژ محل رفلکس‌های واژن، تخمدان و رحم

محل رفلکس‌های واژن، تخمدان و رحم زنان کجاست و ماساژ رفلکسولوزی واژن چگونه برای خانم ها انجام میشود و چه فواید و مزایایی برای زن ها دارد؟

دختر خوش اندام دو دست خود را بر روی تخمدان و رحم خود گذاشته، دختر با شورت سفید

ماساژ محل رفلکس‌های واژن

محل رفلکس‌های واژن روی حفره و فرورفتگی میان استخوان‌های داخلی مچ و سر پاشنه‌های داخلی هر دو پا می‌باشد. وقتی که در رویارویی با انتظارهای غیرواقعی به علت زن بودن احساس از پا افتادگی به وجود می‌آید، این رفلکس‌ها گسترش می‌یابند. این رفلکس‌ها هر گونه سوء استفاده جنسی (از نظر جسمی، ذهنی یا احساسی) را باز می‌تابانند. برای شروع ماساژ، انگشتان کوچک را روی محل این رفلکس‌ها قرار داده و آهسته بچرخانید، سپس حرکت دوشیدن را با انگشتان شست دست (به‌ملایمت) و حرکت ضربه‌ای بسیار ملایم را با انگشتان کوچک (به نرمی) انجام دهید. ماساژ محل رفلکس‌ها واژن، پذیرش زن بودن فرد را برمی انگیزد.

نقاشی محل رفلکس‌های واژن
محل رفلکس‌های واژن

ماساژ محل رفلکس‌های تخمدان

محل رفلکس تخمدان‌ها، در گوشه خارجی و پایینی روی هر دو پا قرار دارد. رفلکس‌های تخمدان را به شکل دو گلوله آبکی کوچک که در زیر سطح پا قرار دارند، می‌توان لمس کرد. هنگام عادت ماهیانه، محل رفلکس تخمک که نشان دهنده تخمک گذاری است رشد می‌کند، در حالی که بقایای تخمک ناپدید می‌شود.

از آن جایی که قرص‌های ضد بارداری از تخمک گذاری جلوگیری می‌کنند، در زمان مصرف آن‌ها این رفلکس‌های ریز را به‌سختی می‌توان تشخیص داد. این رفلکس‌ها هنگام پدید آمدن افکار نو و تازه و هم چنین هم چنین زمان به دست نیامدن نتیجه، ورم می‌کنند. این رفلکس‌ها را در هر دو جنس زن و مرد ماساژ دهید؛ زیرا هر دو در درجه‌های گوناگون دارای انرژی‌های دوگانه هستند. انگشتان شست یا حلقه را روی رفلکس‌های تخمدان در هر دو پا قرار دهید و کمی فشار وارد کنید، انگشتان را مدتی در این محل نگه دارید سپس خیلی آهسته آن‌ها را بردارید. با حرکت‌های چرخشی به‌ملایمت ماساژ را ادامه دهید. حرکت ضربه‌ای ملایم را انجام دهید، سپس انگشت حلقه را لحظه‌ای روی رفلکس‌ها قرار دهید و برای افزایش تأثیر حرکت، رنگ نارنجی را تجسم کنید.

نقشه محل رفلکس‌های تخمدان
محل رفلکس‌های تخمدان

فواید ماساژ محل رفلکس‌های تخمدان

  • تولید مفاهیم تازه را بر می‌انگیزد.
  • به افراد فرصت می‌دهد تا با انرژی‌های زنانه حساس و لطیف خود ارتباط برقرار کنند.

ماساژ محل رفلکس‌های لوله‌های رحم

محل رفلکس‌های اولیه لوله‌های رحم و رشته‌های شیپوری انتهایی‌شان در عرض هر دو پا بین روی پا و پاشنه قرار دارند. رفلکس‌های ثانویه آن‌ها نیز در امتداد چین و چروک مچ پا در بالای هر دو پا قرار دارند.

نقاشی محل رفلکس‌های اولیه لوله‌های رحم
محل رفلکس‌های اولیه لوله‌های رحم

مرحله: برای انجام ماساژ، انگشت شست یا اشاره دست را روی محل رفلکس‌های تخمدان قرار دهید و با حرکت‌های چرخشی از خارج به داخل محل را ماساژ دهید. سپس ضربه‌های ملایم را با انگشتان حلقه به نرمی وارد کنید.

نقاشی محل رفلکس‌های ثانویه لوله‌های رحم
محل رفلکس‌های ثانویه لوله‌های رحم

مرحله: برای انجام ماساژ حرکت‌های فوق را روی محل رفلکس‌های ثانویه در امتداد انحنای مچ پا تکرار کنید.

ماساژ محل رفلکس‌های رحم

محل رفلکس‌های رحم در کنار ه داخلی و پایینی روی پاها می‌باشد. رحم مانند یک خانه امکان لانه گزینی را از مرحله لقاح تا تولد مهیا می‌کند. این رفلکس‌ها را با حرکت پروانه‌ای یا چرخشی به‌ملایمت ماساژ دهید. سپس حرکت دوشیدن را با انگشتان شست به‌ملایمت انجام داده و با انگشت چهارم، به خصوص در هنگام بارداری، حرکت ضربه‌ای بسیار ملایم را سریع انجام دهید.

نقشه محل رفلکس‌های رحم
محل رفلکس‌های رحم

فواید ماساژ محل رفلکس‌های رحم

  • محل این رفلکس‌ها اصول اخلاقی زنانه و همه اتفاق‌هایی را که در محیط خانه روی می‌دهند یا نمی‌دهند را منعکس می‌کنند.
  • محل این رفلکس‌ها وقتی در راه رسیدن به پیشرفتی دچار صدمه می‌شوید یا به دلیل زن بودن موردتوجه قرار نمی‌گیرید؛ کبود به نظر می‌رسند.
  • در اثر ناراحتی شدید ناشی از سوء استفاده جنسی، روحی، جسمی، احساسی و ذهنی مویرگ‌های خونی کوچک پاره می‌شوند و محل این رفلکس‌ها کبود می‌شوند.
  • هنگام بارداری یا ایجاد فضا برای مفاهیم جدید، ورم می‌کنند.
  • وقتی که از خلاقیت پذیرفته نشده یا موردتوجه قرار نگرفته ناامید و مأیوس می‌شوید، قرمز رنگ می‌شوند.
  • انرژی زنانه را به تعادل می‌رسانند.
  • در خانه، محیط هماهنگ‌تری را ایجاد می‌کنند.
  • وقتی که نتوانید در جامعه مرد سالار عرض اندام کنید، فرسوده و کدر به نظر می‌رسند.
  • وقتی که پیمان زندگی از هم گسسته می‌شود، بریدگی پیدا می‌کنند. هم چنین این ویژگی ممکن است در اثر برداشتن رحم در زنان ظاهر شود.

مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید