راهنمای خرید صندلی ماساژ: نکات مهم

نکاتی که هنگام خرید صندلی ماساژ باید در نظر بگیرید را بدانید. با این راهنما که ویژگی ها، راحتی و موارد دیگر را پوشش می دهد، صندلی ماساژ مناسب خود را پیدا کنید.

صندلی ماساژ مدرن با رنگ مشکی و دسته های آبی در پس زمینه سفید

به عنوان خریدار عاقل، ممکن است خرید یک قلم جنس مانند صندلی ماساژ گاهی اوقات گول زننده و مشکل باشد. با این حال، تا زمانی که بطور صحیح راهنمایی شوید، هرگز پولتان را بیهوده هدر نخواهید داد.

اول از همه، باید نیازتان را مشخص کنید. مزایای این وسیله در دراز مدت را در نظر داشته باشید. آیا این وسیله برای استفاده در دراز مدت مناسب است؟ آیا این وسیله می‌تواند نیازتان را در دراز مدت تأمین کند؟ قبل از اینکه تصمیم قطعی به خرید کالایی داشته باشید، باید به این سوالات بطور صحیح و بادقت پاسخ دهید. در مورد کاربرد هر یک از این وسایل تحقیق کنید. از آنجا که انواع مختلفی از صندلی ماساژ و تجهیزات ماساژ درمانی وجود دارد، بنابراین از لحاظ ویژگی‌ها و خصوصیات نیز تفاوت دارند. به همین دلیل این بهترین روش برای آگاهی از تمام جزئیات دقیق ساختار، قطعات و عملکرد آن وسیله قبل از خرید می‌باشد. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که انتخاب نهایی شما باید به گونه‌ای باشد که نیازهای روزانه تان را برآورده نماید.

ویژگی های صندلی ماساژ

همانطور که قبلاً ذکر شد، هر صندلی ویژگی‌های خاص خود را دارد. تکنیک‌های مالش و چنگ زدن ممکن است بیشتر بر بخش‌های تحتانی کمر، شانه‌ها، زانوها یا قسمت فوقانی کمر متمرکز شوند. ما به این حقیقت واقف هستیم که مهمترین هدف ماساژ تسکین یا از بین بردن دردهای کمر است. بنابراین، باید بدانید کدام یک از نواحی بدن را قصد دارید بیشتر ماساژ دهید. اطمینان حاصل کنید رولرها (استوانه‌ها) به قسمت تحتانی کمرتان می‌رسد. برخی از تجهیزات دارای وسیله‌ای انگشت مانند (انگشت شست) برای وارد آوردن فشار می‌باشند. انتخاب این گزینه برای کسی مناسب است که دچار کمردرد دائمی است. همچنین به قابلیت خم شوندگی دستگاه نیز توجه کنید تا بتوانید تا تکمیل ماساژ درمانی در وضعیت راحت و آسوده‌ای قرار داشته باشید.

چنانچه به دنبال ماساژ عمیق بافت‌های بدن هستید به گونه‌ای که از سطوح بدن به عمق لایه‌های عضلات نفوذ کند، وسیله‌ای را انتخاب کنید که ترکیبی از تکنیک‌های ضربه‌ای و مالشی را به کار می‌بندد. شیاتسو یکی از متداول‌ترین و معروف‌ترین تکنیک‌هایی است که از نقاط فشار (acupressure) به منظور تسکین درد کل بدن استفاده می‌کند. همچنین ماساژ سوئدی و سایر انواع ماساژ نیز وجود دارند. در تمام این روش‌ها از صندلی ماساژور به کمک متخصص ماساژ درمانی استفاده می‌شود. تاثیر درمان کنندگی این وسیله بطور کامل تحت بررسی است تا میزان ثمربخشی آن تایید و مشخص گردد.

چهار دستگاه صندلی ماساژ مشکی رنگ
صندلی ماساژ

خرید بدون ضمانت ممنوع

همواره به دنبال دستگاهی باشید که ضمانت داشته باشد. هرگز وسیلۀ بدون گارانتی (ضمانت) را برای خرید انتخاب نکنید. هر مارک، شرکت یا سازنده باید همیشه محصولاتشان را با انجام تست دستگاه عرضه نمایند؛ بنابراین هرگز این مسئله را نادیده نگیرید. ممکن است به دنبال فروشگاه‌ها یا شرکت‌های متعددی باشید که کالایشان را به صورت عمده عرضه می‌کنند. با این کار، قادر خواهید بود یک کالا را با دیگری مقایسه نمایید. وقت، پول و زحمت‌تان را برای خرید کالایی که نیازتان را تأمین نمی‌کند، هدر ندهید.

بسیار مهم است کالای با کیفیت خریداری نمایید که بتواند در دراز مدت بیشترین عملکرد را داشته باشد. کالایی که انتخاب می‌کنید باید احساس لذت و اشتیاق در شما ایجاد کند. از احساس راحتی و آسایشی که این کالا با خود به همراه دارد لذت ببرید بدون اینکه هیچ یک از این نکات را نادیده بگیرید. آخرین نکته این است که کالایی را انتخاب کنید که براساس توان مالی‌تان باشد.


مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید