چگونه کسب‌وکار ماساژ خود را در طول فصل تعطیلات گسترش دهیم

متخصص ماساژ در حال آماده‌سازی تخت ماساژ در یک محیط آرام و روشن

مزایای زیادی در رئیس خود بودن و اداره کسب‌وکار ماساژ سیار وجود دارد. شما آزادی در انتخاب ساعات کاری خود، تنظیم برنامه‌ریزی‌ها و اصلاح دقیق خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهید را دارید.

اما برخی ملاحظات اضافی نیز وجود دارد، به ویژه زمانی که صحبت از تأثیرات فصلی بر کسب‌وکار ماساژ شما می‌شود (مانند فصل تعطیلات).

با نزدیک شدن تعطیلات سال نو، ممکن است متوجه شوید که مشتریان منظم شما رزروهای هفتگی معمول خود را برای رفتن به تعطیلات متوقف می‌کنند.

پس، چه کاری می‌توانید انجام دهید تا تغییرات در برنامه‌ریزی رزرو مشتریان خود را مدیریت کرده و کسب‌وکار خود را در سال جدید (و پس از آن) رونق دهید؟ ما مجموعه‌ای از نکات و ترفندهای عملی را گردآوری کرده‌ایم تا به ارائه‌دهندگان ماساژ سیار کمک کنیم تا درآمد پایداری کسب کرده، مشتریان خود را گسترش و حضور آنلاین خود را در طول فصل تعطیلات بهبود ببخشند.

چگونه فصل تعطیلات می‌تواند بر کسب‌وکارهای ماساژ سیار تأثیر بگذارد؟

در طول تعطیلات تابستان، به دلیل سفر مشتریان همیشگی به خارج از کشور یا شهرهای دیگر معمول است. اگر متوجه شده‌اید که تقویم رزرو شما فضای خالی بیشتری نسبت به معمول دارد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که افق‌های خود را گسترش دهید و به دنبال روش‌های جدیدی برای جذب مشتریان باشید.

آیا می‌پرسید “چگونه می‌توانم مشتریان بیشتری برای کسب‌وکار ماساژ خود پیدا کنم؟” اگر در این زمان به دنبال پاسخ هستید، به جای درستی آمده‌اید.

اگر شما یک ماساژ درمانگر هستید و هنوز در پلتفرم ماساژستان ثبت‌نام نکرده‌اید، اکنون زمان مناسبی برای ثبت‌نام به عنوان یک ارائه‌دهنده ماساژ سیار است. ماساژستان به شما امکان می‌دهد کنترل کسب‌وکار ماساژ سیار خود را به دست بگیرید و با معرفی شما به مشتریان در منطقه‌تان، کمک به شما برای دستیابی به مشتریان جدید در طول تعطیلات و پس از آن و اطمینان از رزرو بیشتر موجب می‌شود تا همچنان درآمد پایداری داشته باشید.

به عنوان یک ارائه‌دهنده ماساژستان، شما از مزایای زیادی برخوردار خواهید شد از جمله:

  • درآمد ۲-۳ برابر بیشتر از اسپاهاو سالن‌های ماساژ سنتی
  • فقط کارهایی را که می‌خواهید بپذیرید و هیچ اجباری برای کار در ساعات مشخص ندارید
  • دسترسی به بیش از هزاران مشتری در سراسر ایران

حالا که می‌دانید چگونه می‌توانید هزاران مشتری جدید پیدا کنید، ما یک راهنما برای حفظ کسب‌وکار ماساژ سیار خود در طول فصل تعطیلات با برخی نکات و ترفندهای مفید تهیه کرده‌ایم تا مطمئن شویم که سال جدید را به درستی شروع می‌کنید.

آماده‌اید تا کسب‌وکار خود را گسترش دهید و بازاریابی کسب‌وکار ماساژ درمانی خود را شروع کنید؟ بیایید شروع کنیم!

۱. پروفایل ماساژستان خود را بسازید

اگر شما در حال حاضر یک ارائه‌دهنده خدمات ماساژ در ماساژستان هستید یا تازه شروع به کار کرده‌اید، فصل تعطیلات زمان مناسبی برای ساختن و شکل‌دهی پروفایل ماساژستان شماست.

شاید شما در مهارت‌های خود تجدید نظر کرده‌اید، خدمات ماساژ بیشتری را در پیشنهاد خود گنجانده‌اید یا تجهیزات جدیدی تهیه کرده‌اید. در حالی که فصل تعطیلات ممکن است برای کسب‌وکار راکد باشد، در همین مدت می‌توانید وقت صرف کنید تا بیوگرافی خود را به‌روزرسانی کرده و برخی از خدمات ماساژ دیگری که برای آن‌ها در دسترس هستید را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی جستجوهای خود را در دایرکتوری ارائه‌دهندگان ماساژستان فیلتر کرده و شما را پیدا کنند.

اگر مدتی است که عکس پروفایل خود را در پلتفرم ماساژستان به‌روزرسانی نکرده‌اید، حالا زمان مناسبی است تا دوربین خود را بیرون آورده و یک عکس پروفشنال از خود بگیرید. این می‌تواند به شما کمک کند تا با یک تأثیر خوب اولیه، مشتریان جدید بالقوه را در سال جدید جذب کنید.

۲. شروع به ایجاد حساب کاربری رسانه‌های اجتماعی خود کنید

آیا در مورد “چگونه یک کسب‌وکار ماساژ را بازاریابی کنیم؟” کنجکاو هستید؟ پیشنهاد ما این است: با بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شروع کنید.

ما همه می‌دانیم که رسانه‌های اجتماعی چقدر در ساخت حضور آنلاین شما قدرتمند هستند، پس چرا از این قدرت استفاده نکنیم و حساب کاربری رسانه‌های اجتماعی خود را برای ترویج کسب‌وکار ماساژ سیار خود ایجاد نکنیم؟

داشتن حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان بالقوه در منطقه محلی خود ارتباط برقرار کنید و به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این، این یک روش عالی برای نمایش تجربه و تخصص شما به مشتریان جدیدی است که ممکن است پروفایل شما را بررسی کنند تا ببینند آیا شما گزینه مناسبی هستید یا نه.

شما می‌توانید از فصل تعطیلات برای ارتباط با مشتریان قبلی استفاده کنید و نظرات مشتریان را پست کنید، از پشت‌صحنه فیلم بگیرید و نشان دهید از چه محصولاتی در درمان‌های ماساژ خود استفاده می‌کنید تا مشتریان بدانند چه انتظاراتی از شما به عنوان یک ارائه‌دهنده ماساژ داشته باشند.

بهترین قسمت؟ محتوای خود را با تیم ماساژستان به اشتراک بگذارید و آن‌ها ممکن است آن را در حساب اینستاگرام ماساژستان پست کنند ودنبال‌کننده‌شان را ترغیب کنند تا مستقیماً خدمات شما را رزرو کنند!

۳. تمیز کردن و به‌روزرسانی تجهیزات ماساژ

اگر سال پرمشغله‌ای با تعداد زیادی رزرو داشته‌اید، فصل تعطیلات می‌تواند زمان مناسبی برای ارتقا و تازه‌سازی تجهیزات ماساژ شما باشد. تجهیزات خود مانند میزها، حوله‌ها و سایر تجهیزات را بررسی کنید و تجهیزات خود را به‌خوبی تمیز کنید تا سال جدید را با یک نت تازه شروع کنید.

همچنین مهم است که تجهیزات خود را بازبینی کنید تا ببینید آیا نیاز به ارتقا دارند یا باید تجهیزات جدیدی به کیت ماساژ خود اضافه کنید. هنگام رفتن به خانه مشتریان، مهم است که حرفه‌ای به نظر برسید و این شامل تجهیزات شما نیز می‌شود.

اطمینان حاصل کنید که میز ماساژ شما محکم و در شرایط خوبی است و حوله‌ها و ملحفه‌های شما خوب، تمیز و بوی خوبی میدهند. اگر اخیراً مهارت جدیدی آموخته‌اید و یک درمان ماساژ جدید که به تجهیزات جدیدی مانند ماساژ سنگ داغ نیاز دارند را فرا گرفته‌اید، احتمالاً باید برای خود سنگ‌های داغ تهیه کنید و کیت ماساژ قابل حمل خود را تکمیل کنید.

۴. ارتقاء مهارت‌ها با یک دوره ماساژ آنلاین

 فصل تعطیلات زمان خوبی برای پر کردن وقت خود با ارتقاء مهارت‌ها و یادگیری برخی از درمان‌ها و تکنیک‌های ماساژ جدید است. این روشی عالی برای یادگیری برخی از تکنیک‌های تخصصی جدید، تنوع‌بخشی به مهارت‌های خود و جذب مشتریان جدید در سال نو و هنگامی که کسب‌وکار دوباره شروع به کار می‌کند، می‌باشد.

حالا که وقت آزاد دارید، برخی دلایل عالی وجود دارند که چرا باید با یک دوره ماساژ آنلاین مهارت‌های خود را ارتقا دهید:

  • ارائه خدمات تخصصی: با دانش و تخصص گسترده در طیف متنوعی از خدمات ماساژ تخصصی مانند ماساژ لنفاوی، ماساژ آروماتراپی یا درمان فنجانی شما قادر خواهید بود مشتریان بیشتری را جذب کرده و پتانسیل درآمدی خود را افزایش دهید.
  • گسترش ارائه خدمات خود: اگر به دنبال اطمینان از رزروهای بیشتری در سال نو هستید، هر چه تکنیک‌های ماساژ بیشتری بدانید، خدمات بیشتری می‌توانید به مشتریان ارائه دهید و احتمال بیشتری دارد که در دایرکتوری ارائه‌دهندگان ماساژستان هنگامی که مشتریان بر اساس نوع خدمات فیلتر می‌کنند، نمایش داده شوید.
  • برجسته شدن برای مشتریان بالقوه: اگر دانش خود را با یادگیری تکنیک‌های درمانی جدید به‌روز کرده‌اید، می‌توانید به مشتریان نشان دهید که وقت و تلاش خود را برای تبدیل شدن به یک متخصص در زمینه خود صرف کرده‌اید.
  • افزایش رضایت شغلی: ارتقاء مهارت‌ها نه تنها می‌تواند به شما کمک کند تا برای مشتریان بالقوه برجسته شوید، بلکه با علاقه‌مند ماندن به کاری که انجام می‌دهید، روزهای شما را جالب نگه می‌دارد، به‌ویژه اگر کسب‌وکار در فصل تعطیلات کم رونق باشد.

کسب‌وکار ماساژ سیار شما نیازی نیست که در فصل تعطیلات به حاشیه برود. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید خود را مشغول نگه دارید، مشتریان جدید جذب کنید و سال جدید را با به‌روزرسانی پروفایل ماساژستان خود، بردن رسانه‌های اجتماعی به سطح جدید و حتی ارتقاء مهارت‌های خود برای ارائه خدمات بیشتر، به درستی شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید