چگونه سطح حضور آنلاین خود را به عنوان یک ماساژور ارتقا دهید

زنی راحت در حال استفاده از تلفن هوشمند خود در یک فضای نشیمن آرام و زیبا

بازاریابی خدمات شما یک بخش ضروری از گسترش کسب و کار ماساژ است. هر چه افراد بیشتری از شما خبر داشته باشند، شانس بیشتری برای یافتن مشتریان و افزایش توانایی درآمدزایی شما وجود دارد.

یک حضور آنلاین قوی نه تنها به شما کمک می‌کند تا به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید، بلکه موجب اعتماد مشتریان آینده شما نیز خواهد شد. همه چیز در مورد نمایش آنچه کسب و کار شما را از دیگر ارائه‌دهندگان ماساژ یا زیبایی سیار متمایز می‌سازد، است.

استراتژی‌های بازاریابی آنلاین مناسب و یک برنامه کسب و کار درست به شما کمک خواهد کرد تا به چشم مشتریان بالقوه بیایید، پروفایل خود را ارتقا دهید و مشتریان جدیدی را در منطقه محلی خود جذب کنید. اگر می‌پرسید چگونه خود را به عنوان یک ماساژور به صورت آنلاین بازاریابی کنید، ما تمام نکات و ترفندهای بهترین را برای بهبود پروفایل خود در پلتفرم ماساژستان و بازاریابی خدمات خود بصورت آنلاین داریم.

تهیه یک پروفایل جذاب در ماساژستان

پروفایل شما در ماساژستان در واقع معرفی شما و کسب و کارتان است و همچنین یکی از بهترین روش‌ها برای جلب توجه در پلتفرم است. یک پروفایل جذاب می‌تواند به شما در ارتباط برقرار کردن با مشتریان بالقوه کمک کند، از دیگر ارائه‌دهندگان ماساژ متمایز شود و به طور قابل توجهی رزروهای شما را افزایش دهد.

پروفایل شما باید شخصیت شما را نمایش دهد و به مشتریان بالقوه بینشی در مورد شما و خدماتتان بدهد. بهتر است هنگام نوشتن پروفایل ارائه‌دهنده خود در ماساژستان، به نکات زیر توجه کنید:

  • به زبان اول شخص بنویسید (مثلاً از ‘من’ استفاده کنید): این کار به شخصی‌سازی پروفایل شما کمک می‌کند، کسب و کار شما را انسانی‌تر جلوه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با مشتریان بالقوه بهتر ارتباط برقرار کنید.
  • تخصص و صلاحیت‌های خود را برجسته کنید: مهم است که مشتریانتان به مهارت‌ها و توانایی‌های شما احساس اطمینان داشته باشند. بنابراین، مطمئن شوید که برای افزایش اعتماد مشتریان گواهینامه‌های مرتبط، گواهی‌ها یا اعتبارنامه‌هایی که دارید را ذکر کنید.
  • علاقه خود به کسب‌وکارتان را بیان کنید: به مشتریانتان بیشتر در مورد دلایل علاقه‌مندی شما به کاری که انجام می‌دهید بگویید. این کار پروفایل شما را قابل برقراری ارتباط، اصیل و به‌یادماندنی خواهد کرد.
  • آن را کوتاه و گویا نگه دارید: از نوشتن پاراگراف‌های طولانی اجتناب کنید.
  • جزئیات مهم را ذکر کنید: در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید و مکان‌هایی که به آن‌ها خواهید رفت، شفاف باشید.

چگونه یک عکس پروفایل عالی بگیریم (و چرا این مهم است)

اولین تاثیرات مهم هستند و عکس پروفایل چیزی است که می‌تواند برای مشتریان بالقوه تعیین‌کننده باشد. بهتر است تصاویر غیررسمی را برای اینستاگرام نگه دارید و با چیزی که تأثیر حرفه‌ای‌تری دارد آغاز کنید.

با یک عکس سر و صورت حرفه‌ای و دوستانه، شما می‌توانید به سرعت تجربه و اعتبار خود را در دید مشتریان بالقوه افزایش دهید. اعتماد کردن به یک چهره لبخندزن بسیار آسان‌تر از یک پروفایل کاربری خالی است.

هنگام گرفتن عکس پروفایل، به یاد داشته باشید که:

  • از یک دوربین با کیفیت خوب استفاده کنید (مانند یک گوشی هوشمند یا دوربین حرفه‌ای)
  • از نور طبیعی استفاده کنید و از فلش خودداری کنید
  • یک لبخند دوستانه بزنید و مستقیماً به دوربین نگاه کنید
  • از پس‌زمینه ساده استفاده کنید (مانند یک دیوار سفید)
  • مطمئن شوید که موها، آرایش و لباس شما حرفه‌ای و مرتب به نظر برسند.

چگونه خود را به عنوان یک درمانگر ماساژ یا متخصص زیبایی تبلیغ کنم

برجسته کردن حوزه‌های تخصصی‌تان می‌تواند به شما کمک کند تا خود را به عنوان یک پیشرو در زمینه فعالیتتان معرفی کنید. از آنجایی که مشتریان معمولاً به دنبال درمانگران ماساژی هستند که در زمینه خدماتشان متخصص باشند، این مورد می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای توجهی که از مشتریان آنلاین دریافت می‌کنید را افزایش دهد.

به همین دلیل است که ماساژستان به ارائه‌دهندگان گزینه‌ای را می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از خدمات را درون پلتفرم انتخاب کنند. به عنوان یک ارائه‌دهنده حدمات ماساژ، اگر شما چندین خدمات و انواع درمان را ارائه می‌دهید استفاده از این قابلیت مهم است تا به کاربران کمک کنید جستجوهای خود را بر اساس خدمات فیلتر کنند و ارائه‌دهنده مناسب را پیدا کنند. این همچنین می‌تواند به ارتباط شما با مشتریان از طریق دایرکتوری ارائه‌دهندگان ماساژستان کمک کند تا ارائه‌دهندگان ماساژ را در منطقه محلی خود پیدا کنند.

اشتراک‌گذاری URL ماساژستان منحصربه‌فرد شما:

پس از تکمیل پروفایل ماساژستان خود، اطمینان حاصل کنید که URL منحصربه‌فرد پروفایل خود را در شبکه‌تان اجتماعی‌تان به اشتراک بگذارید. فیسبوک و اینستاگرام شخصی شما مکان خوبی برای شروع است، اما شما همچنین می‌توانید URL پروفایل ماساژستان خود را به امضای ایمیل یا کارت ویزیت‌تان نیز اضافه کنید.

برای پیدا کردن URL منحصربه‌فردتان به صفحه ماساژستان خود بروید و لینک کوتاه صفحه خود را کپی و از طریق پیامک، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

5 نکته برای بازاریابی کسب و کار ماساژ سیار شما

آماده‌اید تا رزروهای خود را به عنوان یک ارائه‌دهنده ماساژ سیار افزایش دهید؟ در اینجا پنج نکته از تیم ما برای کمک به شما جهت بازاریابی کسب و کارتان مانند یک فرد حرفه‌ای آورده شده است.

1. از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای پیدا کردن مشتریان در منطقه محلی خود استفاده کنید

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌تواند یکی از موثرترین روش‌ها برای تبلیغ خدماتی که از طریق ماساژستان ارائه می‌دهید، باشد.

با حضور خوب در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به مشتریان بالقوه گسترده‌ای دست پیدا کنید و با مشتریان جدید در منطقه محلی خودتان ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، راهی عالی برای نمایش مهارت‌های ماساژ شما از طریق تصاویر و محتوای پشت صحنه است.

مطمئن نیستید چه محتوایی را در کانال‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید؟ در اینجا چند ایده پست برای شروع کار شما آورده شده است:

  1. فیلمی از پشت صحنه ماساژ بعدی خود ضبط کنید (البته با اجازه مشتری‌تان!).
  2. نظرات اخیر مشتریان راضی خود را به اشتراک بگذارید.
  3. در مورد خدماتی که ارائه می‌دهید و جزئیات آنها صحبت کنید.
  4. درمان‌های ماساژ خود را با توضیح یا ویدئوی آموزشی در مورد فواید درمانی آن برای بدن تبلیغ کنید.

با ارسال منظم، استفاده از هشتگ‌ها و برچسب‌های مکانی و ثبت تصاویر با کیفیت بالا، شما می‌توانید به راحتی کسب و کار سیار خود را با استفاده از قدرت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید.

2. از مشتریان گذشته خود برای نظرات درخواست کنید

یک نظر خوب می‌تواند در جلب مشتری جدید بسیار مؤثر باشد. معمولاً، اگر مشتریان دیگر چیزهای خوبی در مورد شما بگویند، احتمال بسیار بیشتری وجود دارد که مشتریان خدمات شما را رزرو کنند.

پس از قرارهای ملاقات شما، مشتریانتان ترغیب خواهند شد که در پروفایل ماساژستان شما یک نظر بگذارند. مطمئن شوید که پیش از ترک مکان، به آنها یادآوری کنید که یک نظر بگذارند.

3. برای ساخت اعتماد با مشتریان جدید، رضایت مشتریان را به اشتراک بگذارید

اگر از مشتری رضایت برجسته‌ای دریافت کردید، مطمئن شوید که این رضایت و URL منحصربه‌فرد پروفایل ماساژستان خود را در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود و دیگر کانال‌های بازاریابی به اشتراک بگذارید.

اجازه دادن به مشتریان راضی‌تان برای تأیید تخصص و خدمات شما با کلمات خودشان، به سرعت اعتبار شما را افزایش می‌دهد و به مشتریان جدید دلیل دیگری برای انتخاب شما می‌دهد.

4. از URL منحصربه‌فرد ماساژستان خود برای افزایش رزروهای خود استفاده کنید

به عنوان یک ارائه‌دهنده در ماساژستان، شما به طور خودکار یک URL منحصربه‌فرد دریافت می‌کنید که به مشتری اجازه می‌دهد مستقیماً از طریق پلتفرم با شما آشنا شود.

این URL سپس می‌تواند به وب‌سایت شما، اینستاگرام و دیگر کانال‌های اجتماعی برای استفاده مشتریان اضافه شود. یک لینک پروفایل (مانند لینک ماساژستان شما)، انتخاب را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند و می‌تواند به طور قابل توجهی نرخ رزروهای شما را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید