ماساژ محل رفلکس‌های دستگاه تولید مثل مرد

اندام‌ها و غدد تولید مثل مردانه درک مرد را از خود و نقشس در زندگی را باز می‌تابانند.محل ‏رفلکس آنها روی بخش داخلی پاشنه‌های هر دوپا می‌باشند

آناتومی دستگاه تولید مثل در مردان، مرد با هر دو دست محل آن را فشار میدهد

محل رفلکس اندام‌ها و غدد تولید مثل مردانه، روی بخش داخلی پاشنه‌های هر دو پا می‌باشد. این اندام‌ها درک مرد را از خودش و نقش تعیین شده‌اش در زندگی را باز می‌تاباند. وقتی که در مرد احساس مهم بودن و پذیرفته شدن وجود نداشته باشد، در او ناتوانی جنسی ایجاد می‌شود.

برای شروع ماساژ ابتدا با استفاده از حرکت پروانه‌ای یا چرخشی قسمت داخلی سه گوش پاشنه‌های هر دوپا را با انگشتان شست یا همه انگشتان دست ماساژ دهید. (این حرکت را چندین بار تکرار کنید) حرکت دوشیدن را با انگشتان شست دست و حرکت ضربه‌ای بسیار ملایم را با انگشتان کوچک (به‌صورت آهسته) انجام دهید.

نقاشی نقشه محل رفلکس‌های دستگاه تولید مثل مرد
محل رفلکس‌های دستگاه تولید مثل مرد

فواید ماساژ محل رفلکس‌های دستگاه تولید مثل مرد

  • قدرت و عملکرد فرد را بهبود می‌بخشد.
  • سبب می‌شود، فرد احساس مهم بودن بکند.
  • فرد را برمی انگیزد تا وظایفی را که بر عهده‌اش گذاشته می‌شود، به بهترین شکل انجام دهید.

ماساژ محل رفلکس‌های بیضه

محل رفلکس بیضه‌ها در قسمت بین فرورفتگی روی استخوان‌ها و سر پاشنه‌های داخلی مچ هر دو پا می‌باشد. بیضه‌ها هنگام گرما شل و آویزان و هنگام سرما چروکیده می‌شوند.

برای انجام ماساژ، ابتدا انگشتان کوچک دست را روی این رفلکس‌ها قرار داده و آهسته بچرخانید. حرکت دوشیدن را با انگشتان شست دست و حرکت ضربه‌ای بسیار ملایم را با انگشتان کوچک (به نرمی) انجام دهید.

نقشه محل رفلکس‌های کمر
محل رفلکس‌های کمر

مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید