5 نکته بهداشتی برای ماسیس‌های تازه‌کار

به‌عنوان یک خانم به‌تازگی وارد حرفه ماساژ شده‌اید؟ در اینجا چند نکته برای سالم و ایمن ماندن در طول حرفه ‏خود به‌عنوان یک ماسیس آورده شده است‎.‎

ماسیس در حال ماساژ اروتیک، ماساژگیرنده آقا با آرامش بصورت لخت روی تخت ماساژ خوابیده و ماسیس پشت او را با احساس لمس میکند

اگر اخیراً به‌عنوان یک ماسیس به صنعت ماساژ ملحق شده‌اید، به‌جای تمرکز صرف بر جذب مشتریان جدید، باید بر سلامت خود نیز تمرکز کنید. این تجارت تماماً در مورد بدن و سلامتی است و به همین دلیل است همان‌طور که اطمینان یافتن از حفظ سلامت عمومی شما ضروری است، حفظ تناسب‌اندام خود نیز مهم است.

به‌عنوان یک جوان بی‌تجربه که تازه‌وارد شده‌اید، ممکن است چند بار یک مشتری را ملاقات کنید و دیگر تصمیم بگیرید که از کاندوم استفاده نکنید. اما این اشتباه بزرگی است که نباید هیچ‌وقت مرتکب شوید زیرا هرگز نمی‌دانید مشتری می‌تواند ناقل چه بیماری باشد. اگر او از شما خدمات دریافت می‌کند، به‌احتمال‌زیاد او ماسیس های دیگری را نیز ملاقات می‌کند و در بسیاری از برخوردهای جنسی دیگر هم شرکت دارد. هرگز تسلیم فشار نشوید و همیشه از کاندوم استفاده کنید. اگر تصمیم بگیرید که این موضوع را نادیده بگیرید، ممکن است بزرگ‌ترین اشتباه زندگی خود را که تابه‌حال انجام داده‌اید، مرتکب شوید.

بالا نگه‌داشتن سطح ایمنی بدن و قوی نگه‌داشتن خود در تمام اوقات بسیار ضروری است، اما به دلیل ماهیت این کسب‌وکار، گاهی اوقات خواسته یا ناخواسته، ممکن است در حال خود نباشید، یا فریب‌خورده باشید یا مثلاً فقط برای اینکه مشتری خود را کمی بیشتر خوشحال کنید برخی از جنبه‌های ایمنی را نادیده بگیرید. این تصمیم ممکن است زندگی شما را به جهنم تبدیل کنند، زیرا هرگز نمی‌دانید مشتری شما ناقل چه بیماری است.

در بسیاری از مواقع حتی زمانی که سپر ایمنی بدن شما در بهترین حالت خود نیست، ممکن است خوش‌شانس باشید و جلسه را بدون هیچ آسیبی پشت سر بگذارید، اما موارد بدشانسی نیز وجود دارند که حتی کوچک‌ترین باکتری در هنگام تماس با مشتری بر روی پوست شما منتقل می‌شود و ممکن است باعث مشکلاتی مانند تب‌خال، HPV تناسلی، سفلیس، سوزاک، کلامیدیا، بیماری التهابی لگن، هپاتیت و غیره شود.

به همین دلیل است که نکات بهداشتی خاصی وجود دارند که باید در هنگام ملاقات با مراجعین مانند تکالیف مذهبی به آن پایند باشید. این تضمین می‌کند که سلامت درون و بیرون شما در وضعیت خوبی باقی بماند. تعدادی از نکات بهداشتی برای ماسیس های تازه‌کار، به شرح زیر است:

  1. اطمینان حاصل کنید که از کاندوم‌های مارک باکیفیت خوب استفاده می‌کنید و هنگام ملاقات، تعداد زیادی از آن‌ها را به همراه داشته باشید. اگر تمام‌شده باشند، ممکن است مشتری شما را تحت‌فشار بگذارد تا رابطه جنسی محافظت نشده داشته باشید. هرگز هیچ کاری را بدون کاندوم انجام ندهید، حتی اگر به لغو رزرو ختم شود. کاندوم بهترین ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا خود را از بیماری‌های مقاربتی ناخواسته و سایر عفونت‌هایی که در طول نزدیکی فیزیکی منتقل می‌شوند، محافظت کنید.
  2. حالا، ازآنجایی‌که این حرفه بستگی به این دارد که شما چقدر خوب به نظر می‌رسید و بدن شما چقدر روی فرم است، جدای از اقدامات بهداشتی برای در امان نگه‌داشتن خود از هرگونه بیماری، باید اقداماتی را نیز انجام دهید تا مطمئن شوید تا در فرم مناسب و تناسب‌اندام می‌مانید تا بتوانید کار خود را به‌درستی انجام دهید. برای این کار، مطمئن شوید که هرروز ورزش می‌کنید، آنچه می‌خورید را بررسی و تا حد امکان از غذاهای ناسالم دوری‌کنید. همچنین، دویدن روزانه، یک‌راه عالی برای تمرین بدن و آرامش ذهن شما است.
  3. داشتن استقامت خوب در این حرفه لازم است. بر داشتن یک رژیم غذایی غنی از ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی ضروری تمرکز کنید و مقدار زیادی آب و آب‌میوه بنوشید.
  4. مدیتیشن و یوگا نیز بسیار توصیه می‌شود، زیرا آن‌ها نه‌تنها وزن شما را کنترل می‌کنند، بلکه سطح آرامشی به شما می‌دهند که در این صنعت لازم است.
  5. یکی دیگر از نکات بهداشتی که باید به‌عنوان یک تازه‌وارد در این کسب‌وکار در نظر داشته باشید این است که هنگام ملاقات مشتری در ابتدا باید بدن او را به‌درستی بررسی کنید. اگر علائمی مبنی بر ابتلا به هر نوع بیماری یا ضایعه‌ای مشاهده می‌کنید که ممکن است دردسر ایجاد کند، بهتر است خدمات خود را محدود کنید یا آن را به‌طور کامل لغو کنید.

درنهایت می‌توان گفت که به‌عنوان یک تازه‌وارد باید چشمان خود را به‌طور کامل باز نگه‌دارید و قبل از اینکه خود را مشغول کنید تا حد امکان از سایر ماساژ ماسیس های باتجربه یاد بگیرید. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و با پیشروی در صنعت ماساژ بیشتر با این موضوع آشنا خواهید شد. هر نکته‌ای که ازاینجا و آنجا و همچنین از برخوردهای خود فرامی‌گیرید، در کمترین زمان شما را به یک ماسیس حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

تا آنجا که به‌سلامت مربوط می‌شود، یک سیاست سخت‌گیرانه و بدون اغماض داشته باشید. قوانینی وضع کنید و برای هیچ‌کسی هم آن‌ها را زیر پا نگذارید. سلامتی شما حرف اول را می‌زند و این باید همیشه و در هنگام هر رزرو، در خط مقدم ذهن شما باشد.


مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید