اقدامات حفاظتی در خصوص محل ماساژ

با ما از خطرات احتمالی مرتبط با محل ارائه خدمات ماساژ مطلع و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی خود را از ‏کلاه‌برداری‌ها و آسیب‌های احتمالی در امان نگه‌دارید.‏

ماسیس یا همان ماساژور خان در حال دادن ماساژ به پشت مشتری آقایی که تنها با حوله پوشانده شده است

خدمات ماساژ به‌عنوان بخشی از تجارت بهداشت و سلامتی در بسیاری از نقاط جهان در نظر گرفته می‌شود. این نوعی استخدام موقت برای دریافت ماساژ برای یک‌بار یا بیشتر مطابق با نیاز مشتریان است.

ماهیت مشتریان

دو نوع رزرو مشتری وجود دارد: در خانه ماساژ دهنده و در خانه مشتری. هنگامی‌که می‌خواهید هویت خود را مخفی نگه‌دارید، ارائه خدمات ماساژ در بیرون خانه ماسور بهترین نوع ممکن است. بسیاری از ماساژ دهنده‌ها خوشحال می‌شوند که دوستان و خانواده بدانند به چه شغلی مشغول هستند، در این صورت ارائه خدمات در منزل شخصی خودشان بد نیست. اما اگر این کاری است که شما به‌صورت مخفیانه انجام می‌دهید، ممکن است بخواهید از پذیرایی مشتریان در خانه خود، خودداری کنید زیرا بسیاری از مشتریان به‌زودی از آدرس و هویت شما مطلع می‌شوند.

ازآنجایی‌که شما در مکان شخصی خود کار می‌کنید، ارائه خدمات در خانه خودتان می‌تواند ایمن‌تر باشد. هر دو روش ارائه خدمات در محل ماساژ دهنده و در خانه مشتری می‌توانند ایمن باشند البته تا زمانی که مشتریان را ابتدا به‌خوبی از طریق تلفن بررسی کنید.

ماساژ در خانه ماساژ دهنده

خدمات در محل ماسیس یا ماسور به معنی آن است که مشتری در خانه ماساژ دهنده خدمات دریافت کند، البته حتماً نیازی نیست که این محل، محل واقعی سکونت ماساژ دهنده باشد. بسیاری از ماساژ دهنده‌ها اتاق‌های هتل را رزرو می‌کنند تا مشتریان خود را در آنجا ملاقات کنند. این روش بسیار ایمن‌تری برای ارائه سرویس ماساژ در خارج از خانه شماست. شما مکانی را به مشتریان معرفی می‌کنید تا بیایند و شما را ملاقات و خدمات ماساژ دریافت کنند و درعین‌حال هویت واقعی و مکان زندگی شما، همچنان پنهان می‌ماند.

اجاره اتاق هتل نیز امنیت نسبتا خوبی فراهم می‌کند، زیرا اغلب مکان‌های شلوغی هستند و مشتریان کمتر به خود اجازه می‌دهند تا شانس خود را برای درخواست‌های ناخوشایند امتحان کنند.

تنها مشکل رزرو هتل جنبه هزینه آن است. شما واقعاً باید قبل از رزرو هتل، مشتریانی داشته باشید که از قبل وقت خود را با شما رزرو کرده باشند تا ارزش مبلغ پرداخت‌شده بابت هتل را تضمین کنید. اگر شما یک ماساژ دهنده با مشتری ثابت هستید، نباید مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد. هتل انتخاب بسیار محتاطانه‌ای هست، زیرا مردم همیشه می‌آیند و می‌روند و بنابراین مهم نیست که چه تعداد مشتری وارد هتل شوند، هرگز مشکوک به نظر نمی‌رسد.

اگر در منزل خود اقدام به پذیرش مشتری می‌کنید و همسایگان کنجکاوی دارید، ممکن است کار را برای شما سخت کنند. زیرا اگر همسایه‌ها شکایت کنند، پلیس می‌تواند به اتهام رایج بر هم زدن آرامش به این موضوع ورود کند.

ماساژ در خانه مشتری

ماساژ در خانه مشتری به این معنی است که ماساژ دهنده در محل تعیین‌شده از سوی مشتری با او ملاقات می‌کند. این معمولاً در منزل مشتری یا هتلی است که او ممکن است در آن اقامت داشته باشد. رزرو هتل بهترین و ایمن‌ترین مکان برای یک ماساژ دهنده است البته تا زمانی که از قوانین ساده‌ای پیروی کند. هنگام صحبت تلفنی با مشتری، حتماً شماره اتاق هتل، نام خانوادگی رزرو کننده اتاق و شماره تلفن هتل را بگیرید. به مشتری اطلاع دهید که با هتل برای تأیید رزرو اتاق تماس خواهید گرفت. با این کار نه‌تنها اعتبار رزرو را تأیید می‌کنید، بلکه هویت مشتری را نیز تصدیق و یک قرار امن و دلپذیر را تضمین می‌کنید.

ماساژ مشتری در محل سکونت او نیز نسبتاً ایمن است، بااین‌حال، مانند هر رزرو دیگری، باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. همیشه از مشتری یک شماره خط ثابت بگیرید تا بتوانید از واقعی بودن آدرس مطمئن شوید. به‌عنوان یک ماساژ دهنده نمی‌خواهید تا وقت خود را با رزروهای جعلی و سرکاری تلف کنید، اشتباهی بسیار زمان‌بر و پرهزینه. به او اطلاع دهید که با او تماس می‌گیرید تا شماره تلفنی که به شما داده است را تأیید کند. به صداهای پس‌زمینه گوش دهید و برای مشتری روشن کنید که در حین رزرو، نباید شخص از قبل هماهنگ نشده دیگری در محل حضور داشته باشد. این ارتباط مستقیمی با سطح ایمنی ماساژ دهنده بستگی دارد.

اگر نکات گفته‌شده رعایت شوند، مشکلات مربوط به ایمنی ماساژ دهنده تا حد زیادی می‌تواند کاهش یابد.


مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید