4 دلیل برای ثبت خدمات ماساژ بصورت آنلاین

چه به‌تازگی کار ماساژ خود را شروع کرده باشید و چه سال‌ها، ثبت خدمات ‏ماساژ خود به‌صورت آنلاین، راه‌حلی به‌صرفه برای کسب درآمد بیشتر شما خواهد بود.‏

مرد در حال چستجو در اینترنت

چه اینترنت را دوست داشته باشید چه از آن متنفر باشید، اینترنت مردم را به هم نزدیک‌تر کرده، کسب‌وکارها را بسیار در دسترس تر و توانایی به اشتراک‌گذاری اطلاعات را به سطح جدیدی آورده است. همه این‌ها می‌توانند به معنای رشد مثبت برای کسب‌وکار شما باشد، البته اگر بدانید چگونه از حضور آنلاین به نفع خود استفاده کنید.

بخشی از حضور بازاریابی آنلاین شما احتمالاً یک وب‌سایت شخصی، یا یک صفحه اینستاگرام یا فیس‌بوک، یا احتمالاً یک لیست عمومی مانند Yellow Pages خواهد بود. علاوه بر وب‌سایت شخصی و حضور در رسانه‌های اجتماعی، به نفع شماست تا به یک دایرکتوری آنلاینی ملحق شوید که به‌طور خاص ماساژ درمانگران و متخصصان کار با بدن را لیست می‌کند. دایرکتوری‌هایی مانند ماساژستان می‌توانند به شما کمک کنند تا توسط افراد بیشتری دیده شوید و مشتریان خود را افزایش دهید، آن‌ها همچنین روش‌هایی ارائه می‌دهند که به همه جنبه‌های فعالیت شما کمک می‌کند.

بیشتر دیده شدن

گوگل روزانه میلیاردها جستجوی اینترنتی را پردازش می‌کند. درواقع، تقریباً 99000 جستجو در هر ثانیه انجام می‌شود. علاوه بر این، بیش از یک‌سوم مردم به دنبال کسب‌وکارها و خرده‌فروشی‌های آنلاین هستند. باوجود افراد زیادی که دائماً به دنبال اطلاعات هستند و رقابت بسیار زیادی که برای رتبه‌بندی نتایج جستجو وجود دارد، چگونه می‌توانید مطمئن شوید که مردم خدمات ماساژ شما را پیدا می‌کنند؟

دایرکتوری‌های آنلاین راهی برای افزایش شانس شما برای دیده شدن به‌صورت آنلاین هستند. موتورهای جستجو مانند گوگل، سایت‌هایی با محتوای قابل‌اعتماد، تعداد بازدیدکنندگان بالا و حضور بیشتر در وب را در اولویت نمایش در نتایج جستجو قرار می‌دهند. دایرکتوری‌هایی که مقالات را به‌طور منظم منتشر می‌کنند و توسط شرکت‌هایی با توانایی سرمایه‌گذاری در کمپین‌های تبلیغاتی گسترده‌تر اداره می‌شوند، دارای مزیت‌های خاصی در سیستم‌های رتبه‌بندی موتورهای جستجو هستند.

این به این معنی است که شخصی که برای “ماساژ در تهران” جستجو می‌کند، به‌احتمال‌زیاد پیوند به یک لیست را می‌بیند تا پیوندی به وب‌سایت شخصی شما را.

نیاز تعمیر و نگهداری کمتر نسبت یک وب‌سایت شخصی

به‌احتمال‌زیاد، احتمالاً شما سابقه آکادمیک یا حرفه‌ای در توسعه یا طراحی وب ندارید. اگرچه اکثر وب‌سایت‌ها راه‌اندازی و نگهداری یک سایت کسب‌وکار شخصی را حتی برای کسانی که هیچ پیشینه‌ای در مدیریت وب‌سایت ندارند، آسان می‌کنند، اما هنوز هم می‌توان حضور آنلاین با وب‌سایت شخصی را دشوار (و زمان‌بر) دانست. کارشناسان بازاریابی توصیه می‌کنند که محتوای سایت خود را به‌صورت مرتب به‌روزرسانی کنید، به‌موقع با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشید و هر چیزی که از نظر فنی اشتباه است را به‌سرعت مدیریت کنید. حتی اگر دانش لازم برای انجام همه این موارد را نیز داشته باشید، پیدا کردن زمان موضوع مهمی است.

لیست کردن در یک سایت فهرست آنلاین به این معنی است که بتوانید یک پروفایل جذاب ایجاد کنید و آن را برای ماه‌ها دست‌نخورده رها کنید و همچنان نیز نتایج مثبتی را مشاهده و دریافت کنید. همان‌طور که وظایف روزمره مرتبط با راه‌اندازی کسب‌وکار خود را مدیریت می‌کنید، یک لیست به بهبود جایگاه شما در نتایج جستجو، افزایش حضور در رسانه‌های اجتماعی و کمک به بازدید مشتریان بالقوه از پروفایل شما کمکی اساسی می‌کند.

رشد اقتصادی مقرون‌به‌صرفه

دستان یک زن در حال تایپ بر روی صفحه کلید لپ تاپ برای لیست کردن خدمات ماساژ خود بصورت آنلاین است
ثبت خدمات ماساژ بصورت آنلاین

بازگشت سرمایه (ROI) یک اولویت قابل‌درک برای صاحبان مشاغل است. شما می‌خواهید بدانید زمان و پولی که برای یک استراتژی بازاریابی صرف می‌کنید، نتایجی را که از نظر رشد و حفظ مشتری می‌خواهید را به همراه خواهد داشت یا خیر. وقتی صحبت از امور مالی به میان می‌آید، تقریباً هیچ دلیلی وجود ندارد که کسب‌وکار خود را در یک دایرکتوری آنلاین ثبت نکنید. برای مثال، عضویت اولیه در ماساژستان رایگان است، بنابراین تنها سرمایه‌گذاری شما حداقل زمان لازم برای ایجاد یک پروفایل فکر شده و جذاب است.

در سبک‌سنگین کردن آن دسته از امکانات سایت که هزینه دارند، در نظر بگیرید که اگر حتی یک نفر در ماه با دیدن پروفایل شما اقدام به دریافت ماساژ از شما کند، چقدر سود خواهید داشت. بنابراین، پرداخت حق عضویت در صورتی ارزش دارد که مشتری جذب‌شده دو برابر آن را برای یک جلسه ماساژ در ماه بپردازد. و ازآنجایی‌که بازاریابی دهان‌به‌دهان برای صاحبان کسب‌وکار بسیار مؤثر است، یک مشتری می‌تواند به‌راحتی منجر به مشتری‌های بیشتری شود.

منبعی برای مشتریان شما

بسیاری از دایرکتوری‌ها، ازجمله ماساژستان، به‌طور مداوم اخبار، اطلاعات و منابع بی‌انتهایی را منتشر می‌کنند تا به افرادی که در دنیای ماساژ به‌اصطلاح تازه‌وارد هستند کمک می‌کنند تا در مورد روش‌های مختلف اطلاعات کسب کرده و برای اقدام به دریافت ماساژ احساس راحتی بیشتری کنند. هرچه این منابع گسترده‌تر باشد، مشتریان احتمالی شانس بیشتری برای یافتن محتوایی که از طریق وب‌سایت ارائه می‌شود داشته و برای دریافت ماساژ اقدام می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال، مقالاتی که اهمیت ماساژ برای سالمندان را نشان می‌دهند، یا جزئیات فواید ماساژ برای مبتلایان به آلزایمر یا افسردگی را بیان می‌کنند، همگی به مخاطبان خاصی کمک می‌کنند که ممکن است پیش‌ازاین ماساژ درمانی را در نظر نگرفته باشند. این منابع همچنین یک‌راه عالی برای حفظ ارتباط شما با مشتریان فعلی از طریق توصیه به خواندن مطالبی برای مراقبت از خودشان در خانه است.

حتی جدای از پشتیبانی فنی، بازاریابی حرفه‌ای و میزان بازدیدی که یک دایرکتوری ارائه می‌دهد، ارزش عضویت در دایرکتوری را دارد تا خیالتان کاملاً راحت باشد و بدانید که بخش عمده‌ای از تلاش‌های بازاریابی کسب‌وکار شما هم‌اکنون در حال انجام است. امروز لیست خود را ایجاد کنید تا به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید.


مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید