ماساژ دو نفره

ماساژ دو نفره یا ماساژ زوج‎ ‎چیست، چگونه و کجا انجام می‌شود و چه فوایدی برای سلامتی روح و بدن زوجین ‏و پارتنرها دارد

زوج جوان سرهای خود را بر روی حوله گذاشته اند و ماساژورها بصورت همزمان آنها را ماساژ میدهند. هر دوی آنها چشمان خود را بسته و لذت میبرند.

ماساژ دو نفره یا ماساژ زوج به انگلیسی Couples Massage ماساژی است که شما با پارتنر، دوست یا یکی از اعضای خانواده‌تان در یک اتاق انجام می‌دهید. این تمام فایده‌های یک ماساژ مرسوم را دارد و گاهی دسترسی شما به چشمه‌های آب گرم، سونا، و سایر امکانات را نیز فراهم می‌آورد.

زن و مرد در حالیکه حوله پوشیده اند بر روی تخت ماساژ دراز کشیده اند و بصورت همزمان ماساژ دونفره دریافت میکنند
ماساژ دو نفره

سایر درمان‌ها مانند پدیکور، اسکراب‌های صورت و بدن نیز گاهی در قالب بسته ماساژ ارائه می‌شوند.  شما معمولاً می‌توانید نوع ماساژی را که دوست دارید بگیرید انتخاب کنید، و شما و پارتنرتان هر یک می‌توانید بسته به ترجیحتان و ماساژهایی که در یک چشمه آب گرم ارائه می‌شود نوع ماساژ را انتخاب کنید. شما و پارتنرتان کنار یکدیگر روی دو میز مجزا قرار می‌گیرید، و هریک ماساژ درمانگر یا همان ماسور خود را خواهید داشت که جداگانه روی بدن شما کار می‌کند. همچنین تعبیر دیگر ماساژ دونفره به‌نوعی از ماساژ اشاره دارد که دو نفر هم‌زمان یک نفر دیگر را به‌عنوان ماساژ گیرنده ماساژ می‌دهند. در این حالت ماساژ گیرنده فشار همه جانبه‌ای از طرف دو ماسور بر روی بدن خود احساس کرده و تأثیر بیشتری را نسبت به یک ماسور روی بدن خود تجربه می‌کند.


مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید