چگونه به‌عنوان یک ماساژ دهنده، ایمن کار کنیم؟

آیا می‌خواهید ایمن‌ترین راه‌های فعالیت به‌عنوان یک ماساژتراپیست را بدانید؟ این راهنما نکات و الزامات حفاظتی و ایمنی در حرفه ماساژ را در اختیار شما می‌گذارد‎.‎

ماساژتراپیست خانم در لباس سفید و لبخندی بر لب ، در مرکز ماساژ

یکی از مواردی که ماساژ دهنده‌ها باید در مورد کسب‌وکار خود جدی بگیرند، ایمنی فردی خودشان است. در طول سال‌ها تجربه، ماساژ دهنده‌ها و سالن‌های ماساژ راه‌هایی برای حفظ ایمنی در هنگام سروکار داشتن با مشتریان ارائه کرده‌اند. اصولاً برای اینکه ایمن باشید باید:

  1. تا جایی که ممکن است درباره مشتری خود بیشتر بدانید
  2. تا جایی که ممکن است در مورد خودتان کمتر اطلاعات فاش کنید
  3. در مورد سلامتی خود اقدامات ایمنی را انجام دهید

شرایط خدمات

در عرض چند روز پس از تبدیل‌شدن به یک ماساژ دهنده، دید خوبی در مورد اینکه چه نوع قوانینی را می‌خواهید برای خود و همچنین مشتریان خود وضع کنید، خواهید داشت. به دلایل ایمنی، در اینجا اقداماتی اساسی وجود دارند که باید انجام دهید:

  • رزرو اتاق هتل توسط مشتری یا خودتان بهترین راه برای ارائه خدمات ماساژ است. این به‌خوبی باقاعده ارائه اطلاعات اندک در مورد خودتان به مشتریان مطابقت دارد.
  • تمام خدمات خود را در صفحه پروفایل خود فهرست کنید، زیرا بهتر است از مکالمات طولانی تلفنی در مورد ماساژ و سایر خدمات خودداری کنید.
  • از صحبت در مورد رابطه جنسی از طریق تلفن، تکست یا ایمیل خودداری کنید. همیشه مشتریان را به پروفایل خود ارجاع دهید.
  • برای قرار ملاقات‌های خارج از منزل همیشه یک راننده در اختیار داشته باشید تا شما را تا محل ملاقات همراهی کند.
  • وقتی به محل توافق شده می‌رسید، ابتدا کارهای دریافت هزینه را انجام دهید و سپس به مشتری بگویید که باید برای راننده خود پیامک ارسال کنید.
  • همیشه هنگام رفتن به خانه مشتری، به شخص دیگری اطلاع دهید تا او بداند کجا می‌روید.

در محل ماساژتراپیست

هنگامی‌که در حال رزرو قرار ملاقات برای حضور مشتری در محل زندگی خود هستید، توصیه می‌شود این کار را فقط پس از داشتن ملاقات قبلی با مشتری انجام دهید. در نظر داشته باشید که اینجا خانه شماست و نمی‌خواهید هرکسی به آن رفت‌وآمد داشته باشد.

برای قرارهای ملاقات در خانه خود، همیشه یک اتاق مجزا برای ارائه ماساژ به مشتریان داشته باشید. بگذارید این اتاق تا حد امکان از اتاق شخصی شما دور باشد. هنگامی‌که مشتری وارد می‌شود، همه درها به‌جز در اتاقی که برای مشتریان در نظر گرفته‌اید را قفل کنید. پول، جواهرات یا اشیای قیمتی دیگر را در این اتاق نگهداری نکنید، زیرا ممکن است در معرض سرقت قرار بگیرند.

ارائه خدمات در هتل

بهترین گزینه برای ارائه خدمات در خارج از خانه خودتان، این است که برای خود یک اتاق در هتل برای یک‌شب یا حتی یک هفته رزرو کنید. ملاقات در هتل ایمنی شما را حفظ می‌کند و از همه مهم‌تر به ناشناس ماندن شما کمک می‌کند. هتل‌ها مکان‌های بسیار شلوغی هستند و کارکنان متوجه رفت‌وآمد مشتریان نمی‌شوند. همچنین به دلیل شلوغی محلی امن برای ارائه خدمات به مشتریان فراهم می‌کنند. بسیاری از ماساژ دهنده‌ها این را حد وسط بین خانه مشتری و خانه خودشان می‌دانند.

اگر یک هتل در محل خود دارید، مواردی وجود دارد که باید به دلایل ایمنی انجام دهید.

  • اتاق را از قبل رزرو کنید و از مشتری هم بخواهید تا وقت ماساژ را هم از قبل رزرو کند.
  • هیچ‌گونه اشیاء قیمتی را با خود به هتل نبرید و ریسک‌های غیرضروری متحمل نشوید.
  • چیزی که هویت شما را افشا کند، مانند گواهینامه رانندگی همراه نداشته باشید.
  • فراموش نکنید که علامت «مزاحم نشوید» را روی درب اتاق قرار دهید.
  • تا آخرین لحظه به مشتری خود نگویید که او را کجا ملاقات خواهید کرد.
  • فقط بعد از رسیدن مشتری به هتل، شماره اتاق خود را به او بگویید.

یکی از موارد مهمی که باید در هنگام ارائه خدمات ماساژ در هتل به یاد داشته باشید، تعویض مکرر هتل است. شما نمی‌خواهید که کارکنان هتل شک کنند.

ارائه خدمات ماساژ در خانه مشتری

مواقعی پیش خواهد آمد که مشتریان، ماساژ دهنده را به خانه‌های خود دعوت می‌کنند تا بتوانند به‌صورت خصوصی و لذت‌بخش‌تری ماساژ دریافت کنند. در چنین مواردی، کارهایی که باید انجام دهید به شرح زیر است:

  • به‌جای شماره موبایل، شماره تلفن ثابت منزل مشتری را دریافت کنید.
  • همیشه با شماره تلفن ثابتی که به شما داده برای تأیید رزرو، با او تماس بگیرید.
  • اطمینان حاصل کنید که مشتری می‌داند که شما فقط او را ملاقات می‌کنید و هیچ فرد از قبل هماهنگ نشده دیگری نباید در خانه حضور داشته باشد.
  • منطقه را در نمای خیابان Google Maps بررسی کنید تا ببینید خیابان چگونه است.
  • یک راننده همراه خود داشته باشید تا شما را به خانه مشتری برساند. از او بخواهید در آنجا منتظر شما بماند و به مشتری اطلاع دهید که بعد از اتمام ماساژ، کسی منتظر شماست تا شما را سوار کند.

این‌ها نکات کافی هستند که هم قرارهای در خانه مشتری و هم در محل ماساژتراپیست را برای ماساژ دهنده پوشش می‌دهند. تأیید اطلاعات همیشه مهم است و یکی از قوانین طلایی ماساژ دهنده است.


مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید