ماساژ هپی: راهنمای نهایی

دوست شما ممکن است کسی باشد که شما را با ماساژ هپی آشنا کرده باشد. اما معنی ‏آن چیست و چرا این‌قدر آهسته و عجیب درباره آن صحبت می‌کند؟

ماساژور خانم در حال انجام ماساژ هپی برای آقای درازکشیده به شکم، پوشیده شده توسط حوله

آشنایی با ماساژ هپی

دوست شما ممکن است کسی باشد که شما را با دنیای ماساژ هپی آشنا کرده باشد. وقتی او برای اولین بار این اصطلاح را در گوش شما زمزمه کرد، شما نمی‌دانستید که او در مورد چه چیزی صحبت می‌کند؟ مفهوم آن چیست و چرا این‌قدر عجیب آن را زمزمه می‌کند؟

این در مورد یک ماساژ خاص است که با ماساژ معمول بدن شما شروع می‌شود که در ابتدا آن را ساده به نظر می‌رساند. اما صبر کنید. در مورد پایان آنچه نظری دارید؟

خوب، این با یک عمل جنسی، عمدتاً یک کار با دست (hand job) به پایان می‌رسد. جالب نیست؟ ماساژورهایی که چنین خدمات اروتیکی ارائه می‌کنند ممکن است بااحتیاط از «پایان خوش» با مشتریان خود صحبت کنند. حتی مشتریان نیز چنین خدماتی را باملاحظه بیشتری طلب می‌کنند.

اما، یک گرفتاری وجود دارد. اگر در یک سالن ماساژ معمول حضور دارید و به پایان خوش فکر می‌کنید، به‌احتمال 100٪ در اشتباه هستید. اگر به دنبال سالن‌های ماساژ هپی هستید و نمی‌دانید چگونه رفتار کنید، در حال خواندن مقاله درستی هستید.

چگونه یک ماساژ هپی داشته باشیم؟

پایان خوش می‌تواند برای افرادی که به‌صورت آنلاین چنین خدمات ماساژ اروتیکی را جستجو می‌کنند تنها یک حدس و گمان باشد. جدای از این، زوج‌های عاشق می‌توانند ماساژ هپی (Happy Ending Massage) را در خانه خود و توسط هم تجربه کنند. لازم نیست چیز زیادی در مورد آن بدانید. بیایید آن را مخفی نگه‌داریم، ششششش!

تاریخچه مختصری از ماساژ هپی

در ادبیات، وقتی از «پایان خوش» صحبت می‌شود، عمدتاً داستان‌هایی را به یاد می‌آوریم که در آن قهرمان‌ها افسانه‌ها در پایان پیروز می‌شوند و بهترین نتیجه را به دست می‌آورند. اما، در بحث ماساژ اروتیک، «پایان خوش» یک معنی کاملاً متفاوت دارد.

ایده ماساژ اروتیک قرن‌هاست که وجود داشته است. پیش‌ازاین، پزشکان یونان باستان همیشه آن را برای برخی بیماران تجویز می‌کردند، و این بخش مهمی از عمل تانتریک بوده است.

درخواست برای کار با دست (Hand job) در پایان هر ماساژ معمولی، پایان خوش (Happy Ending) نامیده می‌شود. بعدها، این نوع از ماساژ اروتیک از حوزه پزشکی و معنوی به سالن‌های ماساژ شبانه و فاحشه‌خانه‌ها نقل‌مکان کرد.

در سال 1999 بود که یک مقاله استرالیایی یک سالن ماساژ را به‌عنوان مکانی برای یک پایان خوش تضمینی توصیف کرد و درنتیجه این اصطلاح متولد شد.

این اصطلاح عامیانه بعداً در دهه 2000 گسترش یافت و این نوع ماساژ به دلیل ارائه خدمات در برخی از سالن‌های ماساژ آسیایی و برخی از اتاق‌های شبانه شهر بانکوک، معروف شد. حتی مجریان قانون نیز می‌خواهند با پلمپ برخی از سالن‌های غیرمجاز ماساژ اروتیک خبرساز شوند.

چند نکته

اکثر مردم با اصطلاح پایان خوش آشنا نیستند. به نظر می‌رسد در این مورد شایعات رسانه‌ای بسیاری رایج است. این ماساژ، همان‌طور که قبلاً نیز ذکر شد، به یک کار دستی ختم می‌شود تا لذت‌بخش‌ترین تجربه را به فرد بدهد. چنین ماساژهای مخصوصی برای اولین بار در کشورهای آسیایی مانند ژاپن به کار گرفته شد و در دهه‌های گذشته به کشورهای دیگر راه یافت.

این نوع ماساژها بر اساس محل زندگی شما تا حدودی بحث‌برانگیز و در برخی موارد غیرقانونی هستند. برخی از کشورها قوانین سخت‌گیرانه‌ای در برابر چنین شکلی از کار جنسی دارند. حتی مجازات سختی هم برای آن در نظر گرفته‌اند. به‌عنوان‌مثال در ایالات‌متحده آمریکا، لاس‌وگاس یکی از معدود مکان‌هایی است که مردم نمی‌توانند برای یک ماساژ هپی اقدام کنند زیرا غیرقانونی است.

در برخی ایالت‌ها، مردم بر این باورند که ایده ماساژ هپی باعث می‌شود تا زنان احساس ناراحتی کنند. برخی از همسران نمی‌خواهند مردشان به‌هیچ‌وجه توسط یک غریبه لمس شود. هرچند ماساژ می‌تواند برای احساس آرامش که برای برانگیختگی مفید است، بسیار سودمند باشد.

هر زمان که تمام تنش‌ها و بازدارنده‌های درونی را رها کنید، بدن شما دستخوش تغییرات جدی می‌شود. این ممکن است شامل افزایش جریان خون شما شود. هر زمان که در طول خواب شما این اتفاق بیفتد، ممکن است منجر به نعوظ ناشناخته‌ای شود که به‌عنوان “چوب صبحگاهی” (Morning Wood) شناخته می‌شود.

بنابراین، منطقی است که چنین آرامشی در طول روز، به‌ویژه هنگام لذت بردن از یک ماساژ آرامش‌بخش، می‌تواند به هر مردی یک چیز! سفت‌وسخت بدهد. از طرف دیگر، این نوع ماساژ همان فوایدی را دارد که با گرفتن یک ماساژ معمولی دریافت می‌کنید. می‌توانید احساس کنید که گره‌های عضلانی‌تان در حال باز شدن هستند و استرس خود در محل کار را فراموش خواهید کرد.

تنش موجود در خانه شما بلافاصله ناپدید می‌شود و بدن دردمند شما یک‌بار دیگر از هسته جوانه میزند. حتی لمس کردن همسرتان ممکن است هورمون‌های پیوندی ترشح کند و به همین دلیل صمیمیت بین شما دو نفر افزایش می‌یابد. اما، اجازه دهید این نکته آخر را برای همسرتان حفظ کنیم، نه برای ماسور یا ماسیس تان، زیرا همه‌چیز را عجیب‌وغریب خواهد کرد!

ماساژ هپی بین زوجین

اگر نمی‌خواهید همسرتان برای ماساژ با ماساژورها ملاقات کند، می‌توانید این لذت را خودتان در خانه به او بدهید. خب، شما می‌توانید این کار را در هر زمانی انجام دهید، و هیچ‌کس نمی‌تواند مانع شما شود، زیرا این یک معامله تجاری نیست. شما می‌توانید در خانه خود و به‌صورت مخفیانه چنین ماساژهای اروتیکی را به همسرتان بدهید.

می‌توانید سعی کنید لباس سکسی بپوشید تا روحیه همسر خود را تغییر دهید. اگر این برای شما مشکل است، پس سعی کنید چیزی بپوشید که در آن راحت باشید زیرا شما هستید که باید کل کار را انجام دهید. برای کار کردن بر روی بدن همسر خود باید آزادانه در اطراف او حرکت کنید.

احساس می‌کنید کمی دست‌وپا چلفتی هستید؟ اگر چنین است، پس از پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند صرف‌نظر کنید. اگر قصد دارید از روغن ماساژ استفاده کنید، پس نمی‌خواهید چیزی بپوشید که ممکن است لک یا خراب شود. بنابراین، همه این موارد را در نظر داشته باشید. بسیاری از حرفه‌ای‌ها به پوشیدن لباس‌های راحت و غیررسمی مانند پیراهن‌های سه دکمه معروف هستند. لباس‌های یوگا نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای این کار باشند.

کلید یک ماساژ خوب این است که به همسر خود اجازه دهید آنچه را که می‌خواهد به دست بیاورد. بنابراین، آماده‌باشید که او را تشویق کنید تا ابتدا در مورد علایق و چیزهای که برایش ناخوشایندی است صحبت کند. درصورتی‌که این کار برای او کاملاً جدید باشد و دچار کمی مشکل شود، در این صورت مراجعه به پزشک برای راهنمایی درباره ارتباط جنسی مفید خواهد بود. همیشه از او بپرسید چه چیزی حس خوبی به او می‌دهد. صحبت‌های شهوانی در طول ماساژی با پایان خوش مطمئناً یکی از آن‌ها خواهد بود!

سعی کنید به نشانه‌های غیرکلامی همسرتان مانند واکنش‌ها و ناله‌های او توجه کنید. اگر احساس می‌کنید بدن او در حال تنش است، یا اگر او از لمس شما دوری می‌کند، نشانه خوبی نیست. به یاد داشته باشید که ناله می‌تواند خوب یا بد باشد. بنابراین، توجه دقیق به آن ضروری است. سعی کنید جلوی سایر عوامل حواس‌پرتی مانند تلویزیون را بگیرید، اگر موسیقی پس‌زمینه آرامش‌بخش و سکسی باشد می‌توان از آن استفاده کرد زیرا به تنظیم خلق‌وخوی مناسب کمک می‌کند.

راه‌های دیگری نیز در دسترس هستند، مانند کم کردن نورهای محیطی، اسپری خوشبوکننده هوا یا روشن کردن یک شمع معطر. یکی دیگر از کارهای مثبت استفاده از ملحفه تمیز و در دسترس داشتن حوله‌های دستی است. هرگز نمی‌دانید چه زمانی ممکن است به آن نیاز پیدا کنید. سعی کنید از قبل آن‌ها را در خشک‌کن قرار دهید تا حوله‌ها کاملاً گرم و کرکی باشند!

سعی کنید یک شمع مخصوص ماساژ بخرید که به رایحه و بوی شگفت انگیزش معروف باشد. آن را با نورپردازی رمانتیک ترکیب کنید و برای یافتن روغن مناسب ماساژ هپی جستجو کنید. شمع‌های ماساژ در دمای پایین ذوب می‌شوند، به‌طوری‌که به‌راحتی روی پوست مالیده می‌شوند بدون اینکه به پوست آسیب برسانند.

اگر از دمای روغن مطمئن نیستید ابتدا روی پوست خودتان تست کنید. حتی می‌توانید در حین ریختن شمع، از پوست فاصله بگیرید. این باعث کاهش دما می‌شود.

در خانه خود می‌توانید از روغن ماساژ نیز استفاده کنید. برخی از روغن‌های ماساژ وقتی شروع به فوت کردن آن‌ها می‌کنید گرم یا خنک می‌شوند. جدا از این، برخی از روغن‌های طعم دار نیز در بازار وجود دارند. اگر می‌خواهید کمی هیجان را در ماساژ هپی با شریک زندگی خود تجربه کنید، روغن سیلیکونی را امتحان کنید زیرا به‌خوبی عمل می‌کند و می‌تواند برای مدت طولانی دوام بیاورد و همچنین جذب پوست نمی‌شود، اما از یک چیز مطمئن باشید. این روغن طعم خوبی ندارد. پس لطفاً مراقب باشید!

لمس پشت آقا توسط ماساژور خانوم جهت انجام ماساژ هپی در محیط تاریک و رمانتیک
ماساژ هپی

چگونه یک ماساژ هپی درخواست کنیم؟ چیزهایی که از قبل باید بدانید و چه انتظاراتی باید داشته باشید

سالن‌های ماساژ زیادی وجود دارند که آماده ارائه خدمات ماساژ هپی به شما هستند. چه امیدوار باشید که از خدمات ماساژور هتل استفاده کنید یا به دنبال مکان دیگری برای برآورده کردن تمایلات جنسی خود باشید، مطمئناً می‌توانید گزینه‌های زیادی را برای بررسی پیدا کنید.

اما نکاتی وجود دارند که باید قبل از اینکه فکر کنید چگونه برای پایان خوش درخواست کنید، بدانید. زیرا قصد انجام دادن کار بزرگی را دارید.

به یاد داشته باشید که این نوع خدمات در هتل همیشه به‌صورت 100٪ قانونی نیست، بنابراین این گزینه را از لیستتان خط بزنید، مگر اینکه به کیفیت بالای ماساژ توجه داشته باشید، جایی که گاهی اوقات کار دستی ممکن است یک امتیاز اضافی باشد.

اگر این‌طور است، خودتان زمان مناسب برای درخواست را می‌دانید و شاید لازم باشد انعام اضافی نیز به آن‌ها بدهید. نکته دیگری که بهتر است از آن آگاه باشید این است که برخی از مکان‌های معمولی ارائه‌دهنده پایان خوش، فقط یک کار با دست و معمولاً با پوشیدن کاندوم ارائه می‌دهند.

دیگران احتمالاً بیشتر شبیه فاحشه‌خانه‌ها با سطوح مختلف خدماتی هستند که خدمات جنسی خود را با ماساژ شروع می‌کنند. بعدازآن، می‌توانید یک سکس دهانی و درنهایت، سکس کامل دریافت کنید. گاهی اوقات، ممکن است این امکان را داشته باشید که آن را با بیش از یک نفر و به‌طور هم‌زمان تجربه کنید.

وقتی نوبت به قیمت می‌رسد، تعیین دقیق آن دشوار و محدوده آن متفاوت است. اگر در یک مکان لوکس باشید، بالاتر هم می‌رود. اسپاهای کوچک‌تر برای ماساژ واقعی هزینه زیادی از شما دریافت نمی‌کنند. اما در بیشتر مواقع، اگر بخواهید پایان خوش داشته باشید، ممکن است به‌اندازه یک ماساژ واقعی هزینه طلب کنند.

در مورد رابطه جنسی، احتمالاً قیمت‌ها تا حد زیادی افزایش می‌یابد. این نزدیکی‌های جنسی بر اساس دقیقه محاسبه می‌شوند. می‌تواند 30 دقیقه یا یک ساعت کامل باشد و نرخ‌ها بر این اساس متفاوت خواهند بود.

اگر روزی ماساژوری را پیدا کردید که خدماتش را دوست دارید و قصد دارید به‌زودی برای دور دوم برگردید، فراموش نکنید که به او انعام بدهید. اگر این کار را انجام دهید، دفعه بعد که او را ملاقات می‌کنید، ممکن است تجربه بهتری نسبت به قبل داشته باشید.

اگر شماره تلفن آن مکان را ندارید، بگیرید. بنابراین، دفعه بعد قبل از رفتن به سالن تماس بگیرید تا بدانید که آیا ماسور یا ماسیس موردنظر شما در دسترس است یا خیر.

اگر زبان مادری کارکنان آن مکان را بدانید، مذاکره به یک گزینه آسان تبدیل خواهد شد. اگر نه، احتمالاً باید طبق نرخ استاندارد آن‌ها تسویه‌حساب کنید. از این بابت متأسفم. نکته دیگری که باید بدانید این است که اکثر این سالن‌ها، خدمات ماساژ با “پایان خوش” را در مرکز شهر یا دور از منطقه هتل‌ها و مکان‌های توریستی ارائه می‌دهند.

اگر کاملاً به لیست‌های آنلاین اتکا نمی‌کنید، همیشه می‌توانید تاکسی بگیرید و نیازهای خود را از راننده بپرسید، زیرا آن‌ها معمولاً مکان‌های دقیقی را برای راهنمایی شما می‌شناسند و در بیشتر مواقع صحیح‌ترین اطلاعات را دارند.

فواید و مزایای ماساژ هپی

ماساژ هپی بدون شک یک تجربه غیرمعمول است که وقتی آن را دریافت کنید آن را احساس خواهید کرد. لمس بدن برهنه شما چیزی است که به تقویت برانگیختگی جنسی شما کمک می‌کند.

گاهی اوقات، این ماساژ به‌عنوان ماساژ تکمیلی نیز نامیده می‌شود. این یکی دیگر از انواع سکس درمانی است که برای کمک به تحریک میل جنسی طراحی شده است.

اگرچه درست است که ماساژ سنتی می‌تواند به بهبود سلامت روحی و جسمی کمک کند، اما ماساژ اروتیک بر روی مناطق جنسی و تحریک‌پذیر بدن شما متمرکز است. هدف و تمرکز اصلی در اینجا افزایش برانگیختگی جنسی بین زوجین است.

پایان خوش یا ماساژ اروتیک لزوماً به این معنی نیست که شما باید در فعالیت جنسی شرکت کنید. اما بخش مهمی از فرآیند عشق‌بازی را شامل می‌شود که شامل پیش از معاشقه یا عمل جنسی ساده و مستقیم است.

یک ماساژ اروتیک شما را به حالت خلسه می‌برد که در آن از محدودیت‌های فیزیکی زندگی معمول فراتر می‌روید و منجر به آرامش ذهنی، بهبود کلی بدن و جوان‌سازی عاطفی می‌شود.

اگرچه این ماساژها بیشتر برای مردان طراحی شده، اما برای زنان نیز جواب می‌دهند. این نوع ماساژ به این معنا نیست که شما باید همیشه وارد رابطه جنسی شوید، بلکه می‌توانید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید.

این ماساژ به شناسایی ضعف‌های عاطفی نیز کمک و قدرت درونی شما را تقویت می‌کند. می‌تواند نقایص جسمی را از بین برده و به بهبود قابلیت‌های اجتماعی کمک کند. می‌توانید در آن لحظه روی حذف افکار منفی خود کار کنید و دیگر احساس خجالتی بودن نکنید.

برخی سالن‌های ماساژ روغن‌ها و گیاهان مختلف را نیز به‌عنوان درمان‌های آروماتراپی ارائه می‌کنند. تمام نواحی کانونی برای افزایش پاسخگویی به محرک‌های حسی زوج‌ها نمایان می‌شوند. روغن با حرکات متعدد ماساژ به سراسر بدن مالیده می‌شود تا به تحریک جنسی کمک کند.

ماساژ به عضلات و استخوان‌ها کمک می‌کند تا قوی و سالم بمانند و در طول و بعد از اتمام، ذهن شما را تازه می‌کند. حواس شما را برای مدت طولانی بیدار و بدن شما را پرانرژی نگه می‌دارد.

اگر از انزال زودرس رنج می‌برید، شاید یک ماساژ هپی برای شما مناسب باشد. به رشد شخصی بیشتر کمک می‌کند و استرس را از زندگی شما دور می‌کند. برای برخی افراد، این روشی برای درمان اضطراب و سایر مسائل روانی است و می‌تواند جریان خون را در بدن تنظیم کند.

ماساژ هپی باروری را در بین مشتریان تقویت می‌کند و ثابت‌شده است که برای قلب و سایر اندام‌های بدن مفید است. می‌تواند تعاملات اجتماعی را بهبود و روابط زوجین را تقویت کند.

برخی از سالن‌های ماساژ چنین خدماتی را به شما ارائه می‌دهند. اما، قبل از اینکه مستقیماً وارد چنین سالن‌هایی شوید، حتماً نکات قانونی آن را بررسی کنید و سپس ماساژ هپی را انجام دهید.

حقایق غم‌انگیز و معایب ماساژ هپی

اگرچه ماساژ هپی مزایای خود را دارد، اما معایبی نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید آن‌ها را بدانید. برای برخی از افراد، این مضرات جای نگرانی ندارند، اما خواندن این نکات می‌تواند به شما کمک کند تا به‌راحتی از ماساژ هپی لذت ببرید.

اول‌ازهمه، بیایید این را روشن کنیم که اگر مجرد هستید و در حال حاضر تمایلی به رابطه متعهدانه ندارید، ایده یک ماساژ هپی مناسب است. بله، شما هم باید خواسته‌های جنسی خود را برآورده کنید، اما هیچ همراهی ندارید که در این زمینه به شما کمک کند. در چنین مواردی، یک ماساژ هپی به کمک شما می‌آید. اما متأسفانه، شما نمی‌توانید این را برای یک فرد متعهد که در یک رابطه یا متأهل هست تجویز کنید.

اگر متأهل یا به یک رابطه متعهد هستید، پس همیشه احساس خوبی به اینکه که اجازه دهید یک غریبه غیر از شریک زندگی‌تان به قسمت‌های خصوصی بدن شما دست بزند، نخواهید داشت. یک فرد تک همسر ممکن است زمانی که همسرش در خانه منتظر اوست، در مورد چنین تجربه‌های جنسی با یک زن دیگر فکر نکند. می‌توانید به‌جای دریافت ماساژ از افراد دیگر از شریک زندگی خود بخواهید که به شما ماساژ هپی بدهید که تصمیم بسیار خوبی است.

خب، این حقیقت دارد که متخصصان دارای مجوز درزمینهٔ روش‌های درمانی یا شفابخش همیشه به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد بیشتر هستند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا ماساژ هپی را پشت درهای بسته به مشتریان خود ارائه دهند. اما، ازنظر حرفه‌ای بودن، تا حدودی این یک روش غیراخلاقی برای برقراری تماس جنسی با مشتریان است. همیشه درست به نظر نمی‌رسد، بله؟

دریافت ماساژ هپی در ایالت یا کشوری که غیرقانونی است می‌تواند برای شما دردسر بزرگی ایجاد کند. اما برخی از سالن‌های ماساژ به این ریسک فکر نمی‌کنند و همچنان مایل‌اند که این تکنیک ماساژ را ارائه کنند. اگر روزی برای درخواست چنین خدماتی و دریافت آن دستگیر شوید، روزهای سختی را در زندان سپری خواهید کرد. در کوتاه‌ترین زمان خودتان را پشت میله‌های زندان خواهید یافت، البته پس از جریمه گزافی که برای آن پرداخته‌اید.

نکات و راهنمای سالن ماساژ آسیایی: مواردی که باید برای بهترین تجربه ماساژ هپی به یاد داشته باشید

مراکز ماساژ هپی همیشه خدمات بسیار زیادی به شما پیشنهاد خواهند داد. شما نباید به‌طور تصادفی به هیچ مرکز ماساژی بروید. اگر می‌خواهید اوضاع بر وفق مراد باشد، از قبل وقت رزرو کنید. شما باید هزینه خدمات را نیز از قبل پرداخت کنید.

در ابتدا برای مشتریان جدید، تیم مدیریت بهترین ماساژورهای خود را به شما معرفی می‌کند.

این مراکز می‌دانند که تنها راه ماندن در کسب‌وکار، جلب رضایت مشتریان است. بنابراین، آن‌ها همیشه بهترین ماساژورها را استخدام خواهند کرد. از طرف دیگر، اگر قبلاً به این مرکز مراجعه کرده‌اید و ماسیس یا ماسور موردعلاقه‌ای را در نظر دارید، می‌توانید به‌سادگی او را درخواست کنید.

همیشه ایده خوبی است که از قبل با مرکز تماس بگیرید و وقت ماساژ خودتان را رزرو کنید. در این تماس می‌توانید ماساژور موردعلاقه خود را درخواست کنید و بپرسید که آیا در دسترس است یا خیر. اگر این‌طور است، پس با او یک وقت تنظیم کنید. درصورتی‌که در روز انتخابی شما در دسترس نباشد، در مورد روزهای کاری او پرس‌وجو کنید و بر اساس آن تاریخ موردنظرتان را رزرو کنید.

هنگامی‌که ماساژ دریافت کردید و از نتیجه “پایان” کاملاً راضی بودید، مطمئن شوید که به او انعام خوبی می‌دهید. انعام در قیمت اولیه ماساژ شما لحاظ نشده است، اما یک امتیاز مثبت خواهد بود. بنابراین، دفعه بعد که به مرکز مراجعه کردید و از او درخواست خدمات کردید، او از میزان انعام شما آگاه است.

بنابراین، برای دریافت یک ماساژ خوب و مطمئناً بهتر از تجربه قبلی خود آماده شوید.

اتاق‌های مجزا و خصوصی برای شما اختصاص داده می‌شوند. می‌توانید وارد اتاق شوید و شروع به در آوردن لباس کنید. پس‌ازآن، همه‌چیز با ماساژ روغن شروع می‌شود و به آخرین لحظه اکشن نهایی منجر می‌شود.

همیشه بهتر است پس از اتمام کار به ماسیس یا ماسور خود انعام بدهید زیرا به شما کمک می‌کند تا میزان انعام را تخمین بزنید. این ماساژها بسیار گران هستند، بنابراین اگر از ماساژ راضی نبودید، لازم نیست بی‌مورد انعام بیش‌ازاندازه بدهید!

برخی از مکان‌ها ماساژ هپی را همراه با سکس دهانی یا کار دستی به شما ارائه می‌دهند. مکان‌های دیگری نیز وجود دارند که بیشتر به‌عنوان فاحشه‌خانه فعالیت می‌کنند و در این مکان‌ها درنهایت خدمات جنسی کامل دریافت خواهید کرد. خب، همه‌چیز بستگی به این دارد که شما به چه چیزی نیاز دارید و چقدر حاضرید پرداخت کنید. برای خدمات سکس کامل، ممکن است مجبور باشید هزینه زیادی بپردازید.

علاوه بر این، قبل از اینکه بخواهید وارد مرکزی شوید، درباره همه‌چیز تحقیق کنید. اگر این کار را همین‌طوری انجام دهید همیشه اوضاع ناجوری پیش می‌آید. مراجعه به یک سالن ماساژ فقط برای سکس دهانی و درخواست خدمات سکس کامل شما را احمق جلوه می‌دهد.

بررسی بر اساس موقعیت مکانی

در موقعیت‌های مکانی مختلف، ماسیس ها و ماسورهای متفاوتی کار می‌کنند، شماره تماس آن‌ها نیز متفاوت است.

بنابراین، انتخاب شما به این بستگی دارد که اهل کجا هستید و از کجا می‌خواهید خدمات دریافت کنید. اگر در تعطیلات به یک شهر یا کشور جدید سفر کرده‌اید و می‌خواهید در آنجا پایان خوشی را تجربه کنید، خدمات لزوماً مشابه شهر شما نخواهد بود. در قیمت‌ها نیز تغییراتی وجود خواهد داشت.

برخی از مکان‌ها ممکن است دارای دوش باشند که می‌توانید قبل یا بعد از ماساژ از آن استفاده کنید. این خدمات برای مکان‌های لوکس هستند، جاهایی که آماده‌باشید پول زیادی خرج کنید. آن‌ها دارای اتاق‌های خصوصی هستند که فقط شما و ماساژورتان در آن حضور خواهید داشت. در اینجا، احساسی لوکس خواهید داشت، که بهتر از هر فاحشه‌خانه ارزان‌تر دیگری است.

بازهم، در برخی مکان‌های دیگر، شما این اختیار را دارید که از دو ماساژور به‌طور هم‌زمان خدمات دریافت کنید. در اینجا، شما یک ماساژ با چهار دست دریافت خواهید کرد، و حتی هر عملی دو بار انجام می‌شود. بهترین بخش آن این است که قیمت همیشه دو برابر نخواهد شد.

مهم نیست که احتمالاً چه انتخابی می‌کنید یا چه نتیجه‌ای دارید، اگر برنامه‌ای برای بازگشت دارید، همیشه انعام بسیار خوبی بدهید. حتی اگر این کار را نکنید، مطمئناً دخترها از شما انتظار دارند. بنابراین، دادن انعام به آن‌ها شما را به یک مشتری عالی تبدیل می‌کند و در صورت خوش‌شانسی، ممکن است با تخفیف‌هایی نیز روبرو شوید. این جنبه مثبت شما را منعکس خواهد کرد.

موضوع اصلی امنیت شماست

مهم نیست که سالن ماساژ چقدر بزرگ یا کوچک باشد، اگر ازنظر شهرت در حد مطلوبی نیست، هرگز نباید به ورود به آن حتی فکر هم کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که امنیت و حریم خصوصی شما در دست خودتان است. اگر قبلاً سالن را بررسی نکرده باشید، ممکن است تصاویر برهنه خود را در اینترنت و در معرض دید عموم قرار دهید.

تجربه‌های ناگوار متعددی وجود داشته است که در آن افرادی که از سالنی خدمات دریافت می‌کردند بعداً از طریق شماره‌های ناشناسی مورد باج‌گیری قرارگرفته‌اند. آن‌ها تنها از آن خدمات سالن استفاده کردند و دوربین‌های مخفی هم کار خود را انجام دادند!

ازآنجایی‌که این یک سرویس مخفیانه هستید، نمی‌خواهید که کسی از نوع خدماتی که استفاده کرده‌اید آگاهی پیدا کند. تنها راه برای اطمینان از ایمنی، بررسی سالن ماساژ با رتبه برتر در محل فعلی شما است. آن‌ها همیشه اول به مشتریان خود فکر می‌کنند و هرگز کاری نمی‌کنند که شما را ناراحت کند. بنابراین، برای بهترین نتیجه به این نوع مراکز مراجعه کنید.


مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید