5 مرحله ماساژ هپی

بله ماساژ هپی واقعاً وجود دارد. در اینجا همه چیزهایی که باید از نحوه یافتن ماساژ هپی تا ‏نحوه درخواست از ماساژتراپیست برای دریافت آن را بدانید، ذکر کرده ایم.‏

ماساژور آقا در حال ماساژ و لمس باسن و کمر خانم بدون لباس به منظور ماساژ هپی

ماساژ هپی چیست؟

احتمالاً شنیده‌اید که مردم به ماساژهایی با پایان خوش (Happy Ending Massages) اشاره می‌کنند – و درباره آنها شوخی می‌کنند. اما آنها تنها یک افسانه نیستند. ماساژ با پایان خوش واقعاً وجود دارد. معنای ماساژ هپی ساده است – ماساژی است که به یک کار دستی (Hand Job) ختم می‌شود (اگر فردی با آلت تناسلی مردانه هستید). به طور سنتی، این را سرویسی برای مردان قلمداد می‌کردند، به همین دلیل مردم اغلب تعجب می‌کنند که آیا زنان نیز ماساژ هپی دریافت می‌کنند یا خیر؟ بله، آن‌ها قطعاً این ماساژ را تجربه می‌کنند.

برای زنان و افراد دارای آلت تناسلی زنانه یک پایان خوش شامل کار با انگشت و یا تحریک کلیتورال است. در حالی که برخی گزارش‌ها از ماساژهایی خبر می‌دهند که به سکس دهانی (Blow Job) یا سکس همراه با دخول (Penetration) ختم می‌شوند (گاهی اوقات به عنوان “بیزینس” از آن یاد می‌شود)، اما این دقیقاً تعریف ماساژ هپی نیست. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، از چگونگی دریافت ماساژ هپی تا نحوه درخواست از یک ماساژتراپیست برای دادن پایان خوش وجود دارد.

در طول یک ماساژ هپی چه اتفاقی می افتد؟

بسته به ماساژتراپیستی که دارید، مراحل تغییر می‌کنند، زیرا هر سرویس مجموعه‌ای از پروتکل‌های خاص خود را دارد. اما چیزی که می‌توانید از یک ماساژ هپی انتظار داشته باشید عبارتند از:

مرحله 1: آماده شدن برای ماساژ

مانند هر ماساژ دیگری، شما را به محل (به احتمال زیاد یک اتاق) می‌برند و از شما می‌خواهند که لباس‌های خود را در بیاورید و روی تخت ماساژ دراز بکشید. مسلم است که از قبل بایستی دوش بگیرید. به طور معمول، ماساژ با دراز کشیدن شما شروع می‌شود. برخی از ماساژورها به وضوح توضیح می‌دهند که آیا باید لباس زیر خود را درآورید و با حوله بپوشانید یا خیر. اگر مطمئن نیستید، فقط بپرسید.

مرحله 2: ماساژ بصورت آرام و حسی شروع می‌شود

ماساژدرمانگر شما شروع به کار روی پشت شما خواهد کرد. او ممکن است از روغن‌های گرم یا لوسیون استفاده کند و ممکن است از شما بپرسد که چه چیزی را ترجیح می‌دهید. او می‌تواند لباس پوشیده، نیمه برهنه یا در برخی موارد کاملاً برهنه باشند. امکان دارد از قبل در مورد این موضوع صحبت شود و شما ترجیح خود را اعلام کنید. پس از مدتی ممکن است متوجه شوید که ماساژور به آرامی و به تدریج مناطق مربوط به اندام جنسی شما را در ماساژ شرکت می‌دهد. ماساژ کامل بدن می‌تواند از 30 دقیقه تا 90 دقیقه طول بکشد که احتمالاً مدت زمان آن از قبل تعیین شده است.

مرحله 3: ماساژ یک درجه بالا می‌رود

در نیمهٔ راه ماساژ، از شما خواسته می‌شود که خود را بچرخانید. این مرحله از ماساژ ممکن است گردن، صورت، ران، قفسه سینه یا سینه‌های شما را دربر بگیرد. آن‌ها ممکن است به وضوح در هنگام حرکت به سمت مناطق جنسی اجازه شما را کسب کنند، یا ممکن است به دنبال نشانه‌های غیرکلامی از شما مانند ناله کردن و باز کردن کم پاهای شما باشند.

مرحله چهارم: پایان خوش

ارگاسم لازم است تا درست در پایان اتفاق بیفتد. اگر حوله‌ای دارید که اندام تناسلی شما را پوشانده است، می‌توانند زیر حوله یک کار با دست یا تحریک کلیتورال/انگشت انجام دهند. ممکن است از برخی افراد خواسته شود که از کاندوم استفاده کنند. ماساژور را لمس نکنید مگر اینکه رضایت صریح و مشتاقانه خود را اعلام کرده باشد. بسیاری از مشتریان اذعان می‌کنند که این قسمت معمولاً به سرعت تمام می‌شود. هدف یک ماساژ هپی، ارضای جنسی و لذت است، بنابراین انتظار ارگاسم و انزال می‌رود (البته بدون احساس فشار!)

مرحله 5: تازه شدن

هنگامی که پایان خوش شما کامل شد، ممکن است حوله‌ای به شما داده شود تا خود را با آن تمیز کنید. ماساژور شما ممکن است اتاق را ترک کند تا به شما اجازه دهد این کار را انجام دهید و به راحتی لباس بپوشید. حوله و/یا کاندوم را در سطل بیاندازید.

مرحله 6: انعام دادن

انعام مرسوم است. میزان انعام بسته به خدماتی که دریافت می‌کنید و موقعیت مکانی متفاوت است، بنابراین بهتر است خودتان قضاوت کنید. و مهمتر از همه، تشکر را فراموش نکنید!

ماساژ هپی برای چه کسانی است؟

در حالی که تصور می‌شود مشتری کلیشه‌ای ماساژ هپی یک مرد مسن، معمولاً مجرد، مطلقه یا متأهل ناراضی است اما این کاملاً درست نیست. از آنجایی که مثبت اندیشی و سلامت جنسی به جریان اصلی امروزه دنیا تبدیل شده است، تفکر منفی درباره ماساژهای هپی به چالش کشیده شده است. و امروزه افراد بیشتری – با سن، جنسیت و وضعیت تأهل متفاوت – از ماساژ هپی بهره می‌برند.

ماساژ کمر خانوم بدون لباس دراز کشیده بر روی زمین با شمع های روشن در محیط رمانتیک برای ماساژ هپی
ماساژ هپی برای خانم

چرا مردم ماساژ هپی دریافت می‌کنند؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود افراد ماساژ هپی داشته باشند، زیرا ماساژ (و به طور طبیعی ارگاسم) فواید زیادی برای سلامتی و تندرستی دارد.

  • سلامت عاطفی را بهبود می‌بخشد
  • تنش را از بین می‌برد
  • خلق و خوی شما را تقویت می‌کند
  • آن‌ها فقط… احساس خوبی دارند
  • استرس و اضطراب را از بین می‌برد
  • فشار خون را کاهش می‌دهد
  • به شما کمک می‌کند تا بخوابید
  • اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد
  • می‌تواند به رفع انزال زودرس و اختلال نعوظ کمک کند

آیا باید درخواست ماساژ هپی کنم؟

هر ماساژور یا مرکز خدمات ماساژ احتمالاً در این مورد کمی متفاوت عمل می‌کنند، اما راه‌هایی برای تشخیص اینکه آیا پایان خوش یک گزینه ماساژ است یا خیر وجود دارد. برخی از ماساژتراپیست ها پیشاپیش در مورد نیازها و انتظارات شما صحبت خواهند کرد. سایرین ممکن است از شما انتظار داشته باشند که مستقیماً از آنها بپرسید آیا خدمات “اضافی” نیز ارائه می‌دهند یا خیر.

همچنین برخی کلمات رمزی مرتبط با ماساژ هپی وجود دارد. اگر گفته شود که ماساژ با “رهاسازی” به پایان می‌رسد، احتمالاً به این معنی است که پایان خوشی در کار خواهد بود. لمس ملایم، لمس سبک و مالش بدن عباراتی هستند که اغلب با پایان‌های خوش همراه هستند. حتی ممکن است به شما یک ماساژ بدن به بدن پیشنهاد شود. اگرچه ماساژ پایان خوش با ماساژ تانتریک متفاوت است، زیرا بیشتر در مورد رضایت موقت است، اما برخی از ماساژتراپیست‌ها ممکن است آنچه را که که در واقع ماساژ هپی است به نام ماساژ تانتریک ارائه دهند.

چه بخواهید از قبل بصورت شفاف بپرسید یا کلمات رمز را به کار ببرید، باید به یاد داشته باشید که همیشه محترم باشید و البته درخواست رابطه جنسی نکنید.

در کجا می‌توانم یک ماساژ هپی دریافت کنم؟

آیا ماساژ هپی قانونی است؟ خب… شرکت در فعالیت‌های جنسی در ازای پول بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنید متفاوت است بعنوان مثال در ایالات متحده آمریکا و ایران غیرقانونی اما در بریتانیا قانونی است. همچنین مسائل زیادی پیرامون صدور مجوز سالن‌های ماساژ و گواهینامه ماساژتزاپیست ها وجود دارد. به همین دلیل است که شما تابلوی نئونی «ماساژ هپی» را در خیابانها مشاهده نمی‌کنید. اینجاست که کلمات رمز به میان می‌آیند.


مطالب زیر برای افزایش دانش و آگاهی شما مفید خواهند بود:

دیدگاهتان را بنویسید